Jump to content

Multi-media harde schijf

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand hier misschien ervaring met de Dane-Elec multi-media harde schijf?

Ik heb onlangs eentje gekocht maar ik snap niet hoe ik bestanden er op krijg. Er zit ook niet echt een duidelijke handleiding bij die het stap voor stap verteld.... :N

Geplaatst:

Zit er geen USB aansluiting op? Verder heb je bij de meeste mediastreamers ook de mogelijk om ze op je lokale netwerk aan te sluiten en dan kan je vanaf je computer een 'mediaserver' starten (met bijvoorbeeld Windows Media Player) en zo bestanden naar je multimedia apparaat sturen.

Geplaatst:

Ik heb er een. Ik neem aan dat je zoiets hebt:

Dane-Elec-So-Speaky,5-P-17053-3.jpg

Het is eigenlijk heel makkelijk. In de doos die erbij zit vind je een USB kabel met een vierkantere kant en een plattere kant. Vierkant gaat in de speler/hdd, platte in de PC. Op de computer verschijnt dan een melding dat er iets is aangesloten, wacht even en ga naar 'Deze Computer'/'Computer' en klik de Dane-elec HDD aan. Als alles goed is, kom je in een bijna lege schijf. Laat alles zo. Nu ga je naar de map waar je zooi zit, films en muziek en dergelijke. Kopieer dat gewoon naar de dane-elec schijf en je kunt gaan :D

Geplaatst:

Ja, klopt, dat is hem.

Ok, ik zal het vanavond nog eens proberen. Gebruik je Roxio ook? Dat stond er bij op het cdtje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...