s_guard Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ik heb als ik bij mijn stats kijk, bij gta general bij het 6e plaatsje fish fed. wat is dit en waar kan ik dit doen??? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ik heb als ik bij mijn stats kijk, bij gta general bij het 6e plaatsje fish fed. wat is dit en waar kan ik dit doen???Ik ben geen kenner op het gebied van GTA Chinatown Wars, maar ik neem aan dat Fishes Fed nog steeds hetzelfde is als in GTA Vice City het geval was: De hoeveelheid Fishes Fed geeft aan hoe vaak je verdronken bent Reageren
s_guard Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ik heb als ik bij mijn stats kijk, bij gta general bij het 6e plaatsje fish fed. wat is dit en waar kan ik dit doen???Ik ben geen kenner op het gebied van GTA Chinatown Wars, maar ik neem aan dat Fishes Fed nog steeds hetzelfde is als in GTA Vice City het geval was: De hoeveelheid Fishes Fed geeft aan hoe vaak je verdronken bent oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.