Jump to content

Taking the trash


Rivel

Recommended Posts

Beste leden,

Ik zit met een probleem bij de missie ''Taking the trash''. Het zit namelijk zo, alles lukt perfect. Ik kom bij de wagen aan, ik rijd er mee naar die diamanten en dan nemen die mannen de diamenten mee en moet ik mijn klep opendoen om de zakken in de vuilniswagen te krijgen. Nu dat is het probleem, ik krijg die klep niet open. Er staat dat ik op 5 moet drukken, maar als ik dat doe gebeurt er niets, ik heb ook al de 5 op het toetsenbord geprobeert en mijn num lock staat ook aan, maar de klep blijft gewoon toe, er gebeurt eigenlijk niets. Heb het spel al herstart, missie opnieuw gedaan, maar niets. Kan iemand me een oplossing geven?

Bedankt alvast!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet deze bug niet hoor, kijk eens goed naar je toetsenbord

of wacht tot de mannen pas er bij zijn

EDIT: 5 is omlaag

>>> Door Jacky-2007: Als je het niet weet... Waarom reageer je dan?<<<

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien bedoelt men de 5 boven je azerty/qwerty, dus niet de numlock. Normaal gezien moet je om een '5' te typen shift inhouden of caps lock aanzetten, maar is dat hiervoor niet nodig (5 typen zonder shift.)

Anders kan je ook nog in opties kijken voor welke optie je de '5' gebruikt, en die veranderen met een andere toets.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien bedoelt men de 5 boven je azerty/qwerty, dus niet de numlock. Normaal gezien moet je om een '5' te typen shift inhouden of caps lock aanzetten, maar is dat hiervoor niet nodig (5 typen zonder shift.)

Anders kan je ook nog in opties kijken voor welke optie je de '5' gebruikt, en die veranderen met een andere toets.

Bedankt voor tip, maar zoals in mijn openingspost staat heb ik dit ook al geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...