Jump to content

achterin taxi


waikywong

Recommended Posts

Welkom op het forum Waikywong

Ik denk dat ik je begrijp.

Of je bedoeld Als je lang op driehoek drukt stap je achter in. Nee Dat kan alleen in GTA IV & CW

Of kan je als je lang op driehoek drukt achterin gaan zitten? Nee Dat kan alleen in GTA IC & CW

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de functie die in GTA IV is geïntroduceerd: het achterin de taxi's stappen, als passagier wel te verstaan, door het driehoekje (Triangle.gif). Deze functie zit niet in GTA: San Andreas, maar je kan hem wel installeren door middel van modificaties.

Dit is een voorbeeld van zo'n modificatie. Voor meer vragen daarover kun je terecht in de Modding Fora. Let wel: modificaties zijn alleen voor de PC, waar ik niet zeker van ben of je die versie hebt (gezien je de vraag stelde met als voorbeeld het driehoekje).

@ hieronder: CLEO of niet, het zijn modificaties. Daarnaast, modificaties die zo vaak zijn gedownload en zo'n goede rating hebben lijken me niet buggy?

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de functie die in GTA IV is geïntroduceerd: het achterin de taxi's stappen, als passagier wel te verstaan, door het driehoekje (Triangle.gif). Deze functie zit niet in GTA: San Andreas, maar je kan hem wel installeren door middel van modificaties.

Dit is een voorbeeld van zo'n modificatie. Voor meer vragen daarover kun je terecht in de Modding Fora. Let wel: modificaties zijn alleen voor de PC, waar ik niet zeker van ben of je die versie hebt (gezien je de vraag stelde met als voorbeeld het driehoekje).

Je bedoelt CLEO mods, daarvoor moet je wel eerst CLEO 3 downloaden en als je in een taxi zit probeert hij rechtstreeks te rijden en niet netjes over de weg. Hij rijdt tegen gebouwen aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...