Jump to content

Nieuw leeg eilandje

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand een mod voor een leeg eilandje:

1. Ten zuiden van het strand van Los Santos.

2. ongeveer zo groot als Area 69 (het is voor een militaire basis/vliegveld)

3. een landingbaan

4. niet heuvelachtig

5. behalve de landingsbaan helemaal leeg

6. Geen Scm maar cleo, ik wil nl geen new game starten :Y

Ik heb goed gezocht maar alle eilanden die ik vond waren niet leeg :duh:

Alvast bedankt :engel:_O_

Geplaatst:
Er bestaan geen lege eilanden die je zo kan downloaden & gebruiken, je moet ze zelf maken (in de MTL staan er tuts over).

Ik kan zelf laatmaarzeggen wel een eilandje maken, maar ik kan ze niet coventeren (Hopeloos...)

Maar er zal toch wel iemand een leeg eiland hebben? :?

Geplaatst:
Er bestaan geen lege eilanden die je zo kan downloaden & gebruiken, je moet ze zelf maken (in de MTL staan er tuts over).

Ik kan zelf laatmaarzeggen wel een eilandje maken, maar ik kan ze niet coventeren (Hopeloos...)

Maar er zal toch wel iemand een leeg eiland hebben? :?

Dat denk ik wel, maar ik denk niet dat iemand die snel wil weggeven voor niets. :puh:

Wat ook een optie is, is om te vragen in dit topic of iemand een eilandje voro je wil maken of dat iemand er nog eentje heeft die hij nooit zal gebruiken: >Klik<

Maar de kans is groot dat het eiland nog niet is geëxporteerd maar dat hij nog steeds in .3ds formaat staat.

Toch nog veel succes met modden, RD :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil wel proberen te maken ik mapeditor 2 landings banen ook goed? ben al bezig met de eerste landings baan

Bewerkt: door GtaGekkerd
Geplaatst: (bewerkt)
6. Geen Scm maar cleo, ik wil nl geen new game starten :Y

Ik heb goed gezocht maar alle eilanden die ik vond waren niet leeg :duh:

Alvast bedankt :engel:_O_

Dit heeft niks met SCM te maken, dus je kunt ook helemaal geen CLEO gebruiken. Als je gaat klooien in de map (dus een eilandje maken) (ipl/ide/IMG) moet je altijd een nieuwe game starten.

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:
Dit heeft niks met SCM te maken, dus je kunt ook helemaal geen CLEO gebruiken. Als je gaat klooien in de map (dus een eilandje maken) (ipl/ide/IMG) moet je altijd een nieuwe game starten.

Je zegt 't vol overtuiging.. Een nieuw game starten is alleen vereist als je iets aan de main.scm verandert, map mods hebben daar niks mee te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...