hippiebus Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ik heb met Sannybuilder dit gescript (tenminste, het was eerst Scm, dus nu wil ik er CLEO van maken) :BOMBDROP 0001: wait 40 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££BOMBDROP 00d6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 520 (Hydra) ;vehicle # in vehicles.ide 004D: jump_if_false ££BOMBDROP 004D: if 0 0248: model 594 (RC CAM) available 004D: jump_if_false ££BOMBDROP2 00D6: if 0 00E1: key pressed 0 18 (horn) ;key that activates bomb drop 004D: jump_if_false ££BOMBDROP 03C0: @10 = actor $PLAYER_ACTOR car 00AA: get_car @10 coords @0 @1 @3 @3 -= 1.6 0407: create coordinate @0 @1 @2 from car @10 offset 0.0.0 0.0 -2.8 00D6: if 1 01f3: car @10 airborne 0025: @3 > @2 004D: jump_if_false ££BOMBDROP 02E3: @3 = car @10 speed 07C5: get_vehicle @10 axis_angle_relation_to @4 @5 @6 @7 ;The next 4 lines determine the number of bombs dropped at once and their placement 0407: create coordinate @0 @1 @2 from car @10 offset 3.0 0.0 -2.8 ;this determines the offset of the bomb(s) 004F: create thread ££BOMBTHREAD @0 @1 @2 @3 @4 @5 @6 @7 @8 0407: create coordinate @0 @1 @2 from car @10 offset -3.0 0.0 -2.8 004F: create thread ££BOMBTHREAD @0 @1 @2 @3 @4 @5 @6 @7 @8 0001: wait 100 ms ;rate of fire, larger values means slower 0002: jump ££BOMBDROP :BOMBDROP2 0247: request_model 594 (RC CAM) 038B: load_requested_models 0002: jump ££BOMBDROP :BOMBTHREAD 0004: @32 = 0 00A5: @11 = create_car 594 (RC CAM) at @0 @1 @2 07C6: set_vehicle @11 axis_angle_relation_to @4 @5 @6 @7 04BA: set_car @11 speed_instantly @3 0107: @12 = create_object #MISSILE_11_SFXR at @0 @1 @2 0382: set_object @12 collision_detection 0 0681: attach_object @12 to_car @11 at_offset 0.0 0.6 -0.6 rotation 0.0 0.0 0.0 0750: set_object @12 visibility 0 09CA: set_object @12 immunities 0 1 1 0 0 (bullet, fire, explosion, damage, water?) :BOMBTHREAD2 07DA: apply_rotary_momentum_to_vehicle @11 through_COB -0.7 0.0 0.0 02AC: set_car @11 immunities 0 1 1 0 0 (bullet, fire, explosion, damage, water?) :BOMBLOOP 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 @32 > 350 004D: jump_if_false ££BOMBLOOP1 0382: set_object @12 collision_detection 1 :BOMBLOOP1 00D6: if 1 NOT @32 > 10000 84DA: NOT object @12 collided 004D: jump_if_false ££BOMBLOOP3 00AA: get_car @11 coords @0 @1 @2 02CE: @3 = ground_z @0 @1 @2 0063: @2 -= @3 00D6: if 0 NOT @2 > 1.8 004D: jump_if_false ££BOMBLOOP :BOMBLOOP2 0407: create coordinate @0 @1 @2 from car @11 offset 0.0 -1.0 0.0 02CE: @2 = ground_z @0 @1 @2 0002: jump ££BOMBEXPLODE :BOMBLOOP3 0407: create coordinate @0 @1 @2 from car @11 offset 0.0 -1.0 0.0 :BOMBEXPLODE ;0682: detach_object @12 0.0 0.0 0.0 collision_detection 1 01C3: release_car @11 00A6: destroy_car @11 01C4: release_object @12 0108: destroy_object @12 0948: create_explosion_at @0 @1 @2 type 2 radius 1.2 004E: end_thread Maar als ik nu op Compile druk staat er dit: Niet genoeg parameters gezet. verwachte 1 params. Wat moet ik doen? Reageren
Beagle Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Dat betekent dat er te weinig parameters zijn gezet in een opcode. Wanneer Sannybuilder deze error weergeeft, springt 't ook naar de regel waar het is. Overigens vind ik het vreemd dat je dit wel script, en converteert, maar niet weet wat de error inhoud en je het "compliceren" noemt.. Daarnaast is het een vreemd script, waar ik niet van denk dat het zal werken in cleo. Bewerkt: 27 augustus 2009 door Beagle Reageren
hippiebus Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Dat betekent dat er te weinig parameters zijn gezet in een opcode. Wanneer Sannybuilder deze error weergeeft, springt 't ook naar de regel waar het is. Overigens vind ik het vreemd dat je dit wel script, en converteert, maar niet weet wat de error inhoud en je het "compliceren" noemt.. Daarnaast is het een vreemd script, waar ik niet van denk dat het zal werken in cleo. Het is ook van een gedownloade Scm mod, maar misschien kan het wel in Cleo werken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Dat is dus een Missionbuilder code. Dat werkt niet in Sannybuilder, en al helemaal niet met cleo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.