Stefano Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Hallo Mensen ben hier nieuw en had even een vraagje over SA op de ps2. Ik zag op screens van deze site bijv. Groene gedeelte of paars of iets dergelijks. Maar ik zie dat niet op mijn map terwijl het wel aan moet staan. Ik ben dan nog in Los Santos (speel het nog niet lang) maar mijn vraag is..is dit een fout of krijg je dat in verloop van de missies of iets dergelijks? mvg Stefano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Dat komt later in het spel. Dan moet je overal gebieden veroveren. Maak je geen zorgen! Je spel is in orde! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Paars= Ballas Groen= Homies Geel= Vagos je kan gang wars voeren en ze kunnen ook gebieden terug veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Dat komt later in het spel.Dan moet je overal gebieden veroveren. Maak je geen zorgen! Je spel is in orde! :lol: dat weet ik niet hoor, ik was toen ook met de gangwars bezig=>noppes kleuren EN GANG AREA STOND AAN! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ja.....wat is er aan te doen meer missie's doen !? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) ja.....wat is er aan te doen meer missie's doen !? Na enige tijd gaan alle gang areas weer weg, ik geloof dat dat gebeurt als je in SF komt, als je dan nog wat doorspeelt komen de Areas vanzelf terug Bewerkt: 7 juni 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.