Jump to content

Rare geluiden na pauzeren


Teraku

Recommended Posts

Heel vaak als ik op esc druk om te pauzeren en daarna op "Resume Game" druk, krijg ik een heel raar mechanisch geluid te horen (soort van SA trein geluid) vanuit de speakers! Ik weet zeker dat het niet aan de speakers ligt, want ik heb het al met een koptelefoon geprobeerd, en het komt duidelijk van SA.

Hoe los ik dit op?

Link to comment
Delen op andere websites

Heel vaak als ik op esc druk om te pauzeren en daarna op "Resume Game" druk, krijg ik een heel raar mechanisch geluid te horen (soort van SA trein geluid) vanuit de speakers! Ik weet zeker dat het niet aan de speakers ligt, want ik heb het al met een koptelefoon geprobeerd, en het komt duidelijk van SA.

Hoe los ik dit op?

mods installt, rommelt in de bestanden?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gewoon een schone install, disc komt net uit de verpakking die ik gisteren eerstehands heb gekocht. Niet gerommeld, alleen een paar user tracks in de goede map gezet, en de resolutie veranderd, en de frame limiter uitgezet.

Dit probleem had ik ook een jaar geleden met SA:MP na het alt+tabben. Het klinkt als een trein die voor CJ voorbij komt racen, maar dan HEEL hard.

Trouwens, dit ligt volgens mij niet aan de frame limiter, want toen ik geen SP maar MP aan het spelen was had ik (volgens mij, niet HELEMAAL zeker) de frame limiter aan.

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gewoon een schone install, disc komt net uit de verpakking die ik gisteren eerstehands heb gekocht. Niet gerommeld, alleen een paar user tracks in de goede map gezet, en de resolutie veranderd, en de frame limiter uitgezet.

Dit probleem had ik ook een jaar geleden met SA:MP na het alt+tabben. Het klinkt als een trein die voor CJ voorbij komt racen, maar dan HEEL hard.

Trouwens, dit ligt volgens mij niet aan de frame limiter, want toen ik geen SP maar MP aan het spelen was had ik (volgens mij, niet HELEMAAL zeker) de frame limiter aan.

Frame limiter uit en de resolutie weer terug varanderen volgens mij is het probleem zo opgelost ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...