Thabit Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Jahaa, de BB zijn bezig met hun comeback! Hun nieuwe single kon je gisteravond horen in 'Maak't Kraak't' op Radio 538. Het is een leuk nummer! Hun nieuwe single: Backstreet Boys - Incomplete Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Jahaa, de BB zijn bezig met hun comeback!Hun nieuwe single kon je gisteravond horen in 'Maak't Kraak't' op Radio 538. Het is een leuk nummer! Hun nieuwe single: Backstreet Boys - Incomplete Ik heb hem... en ik vind er niet veel aan :blink: Vroeger vond ik ze wel okè, Maar nu vind ik er echt niks meer aan... Reageren
Trax Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Thijmen, lopen ze in dat dorp van jullie 3 weken achter? :lol: Kan ik best begrijpen zonder kabel Reageren
Froop Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Nee, ze lopen hier soms zelf voor :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Nee, ze lopen hier soms zelf voor :lol: Ik had het tegen Thabit? :o :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Nee, ze lopen hier soms zelf voor :lol: Ik had het tegen Thabit? :o :lol: Froop woont ook in ons megadorp met kabel. B) Ik wist het inderdaad al langer dan Thijmen zelf.. :lol: Leeftijd hea.. Reageren
Trax Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Oh, zie je ze nog niet op Fox Kids? :lol: Grapje @ Thijmen, weet ie wel Nu ontopic Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Leuk voor de meiskes en de jongens die van die muziek houden ik moet toegeven dat een paar nummers zelfs bij mij een gevoelige snaar raken, incomplete is een geweldig comeback nummer, lekker mooi nummer Edit: Men ik word dement :blink: ik vergeet al die dingen weer gewoon, gelukkig is er Se7en weer die me help herrineren Thanx Mate Bewerkt: 7 juni 2005 door The Outlaw Reageren
Trax Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Een rentree. Backstreet Boys is een oudere boyband, ze bestonden al Debuut heb je alleen als je nieuw bent Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik vind er geen bal aan! Die clip lijkt wel op goede tijden slechte tijden, zo'n drama maken ze er van. Nee hoor voor mij mogen ze nog ff wegblijven.. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 heb m al op mn mp3 ding staan B) al 3 weken Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ze hebben ook al een nieuw album Reageren
mrgangsta Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 ik vind back street boys maar nix hoor maarja ieder zijn smaak G-unit 50 cent Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik vind de BackStreet Boys dikke shit (Sorry voor de fans) Wist je dat die TerugStraat Jongens met hun tourbus een fan hebben overreden? die lag 3 maanden in't ziekenhuis! :lol: DaddyPimp Reageren
-Karel- Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 hehe dan waren we net van ze af :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.