jellemuis Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ik heb zmodeler maar ik kan geen dff importeren want dan komt er in beeld te staan onvoldoende geheugen terwijl ik 22,4 gb ruimte heb op me harde schijf zou iemand me kunnen helpen? Reageren
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Hee Jellemuis, Probeer je de .dff van een gemodde auto te importeren? Indien dit het geval is, probeer dan eerst eens bijvoorbeeld de standaard GTA SA turismo te importeren. Dat lukt waarschijnlijk wel, want volgens Oleg duidt 'out of memory' op een beschadigd of incorrect geconverteerd bestand. De foutmelding heeft niets te maken met het geheugen op de harde schijf, laat staan het ram-geheugen. Met vriendelijke groeten, Senne Reageren
jellemuis Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Hee Jellemuis,Probeer je de .dff van een gemodde auto te importeren? Indien dit het geval is, probeer dan eerst eens bijvoorbeeld de standaard GTA SA turismo te importeren. Dat lukt waarschijnlijk wel, want volgens Oleg duidt 'out of memory' op een beschadigd of incorrect geconverteerd bestand. De foutmelding heeft niets te maken met het geheugen op de harde schijf, laat staan het ram-geheugen. Met vriendelijke groeten, Senne nou ik heb een gewoon de caddy dff uit gta3.img gehaald en die probeer ik te importeren en bij alle andere auto's die ik er in probeer krijg ik dezelfde melding.. en soms krijg ik nieteens een melding dus dan zou je denken yes hij doet het maar importeert hij hem alsnog niet dus dat maakt het nog raarder Reageren
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Heb je een illegale versie van Zmodeler? Daarmee kan je inderdaad niet importeren, als je key blacklisted is. Reageren
jellemuis Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Heb je een illegale versie van Zmodeler? Daarmee kan je inderdaad niet importeren, als je key blacklisted is. ik had eerst een goede maar toen ik hem net had geuninstalled omdat het misschien daaraan kon liggen en teon weer had geinstalleerd kon ik niet meer registreren maar weet jij waar ik de key in moet typen ik had nog iets gezien toen ik hem net weer opnieuw geinstalleerd had hier is het: ===================================================================== = Zanoza Modeler news File = = ©Oleg M. 1999-2003 = = Last Updated: 07.July.2003 = ===================================================================== ===================================================================== WHAT'S NEW IN THIS RELEASE: v1.07b (since v1.07a at 30.December.2002) ===================================================================== 1. Release Notes 2. Improvements 3. Known Bugs 1. Relase Notes Since registration of ZModeler is no longer available this release includes Bonus Tools that were available for registered users only. 2. Improvements - DFF filter update. - Local Axes\Copy tool. 3. Known Bugs. - all the same ======================================================== ZModeler © Oleg M. 1999-2003. WebPage: http://www.zmodeler.com en een screen waar staat dat ik niet kan registeren Bewerkt: 27 augustus 2009 door jellemuis Reageren
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Je werkt dan ook met een veel te oude versie van Zmodeler die bij mijn weten enkel de .dff van Vice City en GTA III ondersteunt. De nieuwste versie is ondertussen v2.2. Ik kan je overigens niet vertellen hoe je in die versie een key moet registreren aangezien dat deel van het beveiligingssysteem is. Reageren
jellemuis Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Je werkt dan ook met een veel te oude versie van Zmodeler die bij mijn weten enkel de .dff van Vice City en GTA III ondersteunt. De nieuwste versie is ondertussen v2.2. Ik kan je overigens niet vertellen hoe je in die versie een key moet registreren aangezien dat deel van het beveiligingssysteem is. okee nou als dat het probleem is dan zal ik eens proberen een nieuwere te krijgen maar toch alvast bedankt slotje plz Bewerkt: 28 augustus 2009 door jellemuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.