coolnniek9 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik zou wel een PC halen, maar als je je verdiept in school, moet je een laptop halen. En dan voor game's raad ik je een Xbox 360 aan. Waarom? Omdat school ook in veel gevallen belangrijk is, en je je eigen pc niet kan meenemen. En als jij liever wilt gamen, tja zowat elke game die er voor de PC is is er voor de Xbox ook, aangezien Microsoft de Xbox 360 zelf gebouwd heeft. Dus, School? Een laptop en een Xbox 360 Gamen? Dan heb je deze mooie computer voor €799 Groeten p.s Ik ben geen goeie advies gever hoor Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Gamen? Dan heb je deze mooie computer voor €799 Wat is er mooi aan die PC? Hij ziet er lelijk uit, de specs zijn slecht voor zn prijs, voor 800 euro heb je een Phenom II en een HD 4870/4890. p.s Ik ben geen goeie advies gever hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.