onbekendeIV Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) ik ben van plan mijn ps2 (dikke versie met een orginele blauwe kleur) weg te doen en vraag me af hoeveel ik hier nog voor krijg, en ik vroeg me af hoeveel ik krijg voor deze pc: P4 2.53GHZ socket 478 40GB 128MB Geforce 6200 geen werkgeheugen (ddr1) 52X cdspeler Bewerkt: 27 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 PS2 zou ik niet weten, voor die PC kan je ongeveer 80 euro vragen ofzo. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Reageren
XTR17 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. daat is echt genaaid , mn ps2 is net schoon gemaakt van binnen: lazer alles. en de kleur is zeer zeldzaam. trouwens die pc is zo'n platte die je onder het scherm kunt zetten (weet de naam niet). Bewerkt: 28 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
Wienish Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. daat is echt genaaid , mn ps2 is net schoon gemaakt van binnen: lazer alles. en de kleur is zeer zeldzaam. trouwens die pc is zo'n platte die je onder het scherm kunt zetten (weet de naam niet). Geloof me, dat zijn ondingen Op school hebben we die apparaten ook.. Het is ruimtebesparend (intern en extern, laten we zeggen..).. Ga er maar niet van uit dat je nog een dikke 150 euro in je zak krijgt voor dat ding. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. daat is echt genaaid , mn ps2 is net schoon gemaakt van binnen: lazer alles. en de kleur is zeer zeldzaam. trouwens die pc is zo'n platte die je onder het scherm kunt zetten (weet de naam niet). Geloof me, dat zijn ondingen Op school hebben we die apparaten ook.. Het is ruimtebesparend (intern en extern, laten we zeggen..).. Ga er maar niet van uit dat je nog een dikke 150 euro in je zak krijgt voor dat ding. dit is het ding: http://link.marktplaats.nl/273408778 Reageren
XTR17 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. daat is echt genaaid , mn ps2 is net schoon gemaakt van binnen: lazer alles. en de kleur is zeer zeldzaam. trouwens die pc is zo'n platte die je onder het scherm kunt zetten (weet de naam niet). Waarde van de PS2 op Markplaats is momenteel erg weinig. Ps2 heb je al nieuw voor 80/100 euro en soms zelfs met een aantal nieuwe spellen. De meeste mensen geven echt niks om de kleur (hoe speciaal hij ook is). Reageren
Wienish Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. daat is echt genaaid , mn ps2 is net schoon gemaakt van binnen: lazer alles. en de kleur is zeer zeldzaam. trouwens die pc is zo'n platte die je onder het scherm kunt zetten (weet de naam niet). Geloof me, dat zijn ondingen Op school hebben we die apparaten ook.. Het is ruimtebesparend (intern en extern, laten we zeggen..).. Ga er maar niet van uit dat je nog een dikke 150 euro in je zak krijgt voor dat ding. dit is het ding: http://link.marktplaats.nl/273408778 Als je daarvoor 60-70 euro in je handen krijgt kun je klappen! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Je zin is niet volledig, wat ben je van plan te doen met je PS2? Voor die PC krijg je absoluut niet veel, die is te verouderd. playstation 2 verkopen en bij het spaar geld doen voor een ps3 Voor een PS2 krijg je tegenwoordig niet meer veel. Een tijdje een PS2 voor een vriend proberen te verkopen met 21 spellen erbij en kreeg alleen maar boden onder de 25 euro Verder is die PC niks meer waard. DDR1 geheugen is tegenwoordig peperduur. Als hij zo weinig geld heeft gekregen voor zijn PlayStation 2 is hij flink genaaid, want ik krijg 30 euro voor mijn kapotte PlayStation 2. daat is echt genaaid , mn ps2 is net schoon gemaakt van binnen: lazer alles. en de kleur is zeer zeldzaam. trouwens die pc is zo'n platte die je onder het scherm kunt zetten (weet de naam niet). Geloof me, dat zijn ondingen Op school hebben we die apparaten ook.. Het is ruimtebesparend (intern en extern, laten we zeggen..).. Ga er maar niet van uit dat je nog een dikke 150 euro in je zak krijgt voor dat ding. dit is het ding: http://link.marktplaats.nl/273408778 Als je daarvoor 60-70 euro in je handen krijgt kun je klappen! en de volgende dingen dan? http://link.marktplaats.nl/276952334 http://link.marktplaats.nl/276950795 http://link.marktplaats.nl/273419802 http://link.marktplaats.nl/268876333 als iemand nog wat oude pc spul die hij wil weggooien messchien deze advertentie! http://link.marktplaats.nl/276985704 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 iemand? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Voor die poep die je 1 post hierboven postte kan je bij elkaar zo een 50 euro vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.