Teraku Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Soms als je een gangwar hebt gehaald, schiet je respect ineens in 1 klap naar vol, soms zelfs van de meter af! Ik denk dat dit een bug is, want zo makkelijk hoort het toch niet te zijn? En als het van de meter afgaat, denk ik niet dat het bedoeld is. Reageren
hypermagex Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 heb het zelf nog nooit gehad maar is mogelijk wel maakt die bug het spel saai kun je toevallig een screenie uploaden? Reageren
Teraku Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Nog niet, want ik moest SA opnieuw kopen en installeren omdat de disc kapotging en ik moest formatteren door een virus. Dus ik ben overnieuw begonnen. Zodra ik bij de missie "Doberman" ben upload ik een screenie. Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Bug is bekend, zie WikiGTA Bewerkt: 27 augustus 2009 door Remi-X Reageren
Teraku Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dit is een beetje offtopic, maar er stond dat de bonussen van katie en barbara (geen wapens verliezen wanneer dood of opgepakt) alleen op de PS2 versie overdragen op nieuwe spellen als ze in een ander spel CJ's vriendin zijn. Dit is ook op de PC zo, hoor. Ik heb het meegemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.