~Lance Vance Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik overweeg om Liberty City Stories te kopen voor de PS2. Ik weet alleen niet of het echt wel een leuk spel is. Ik heb ook nog nooit GTA op de PS2 gespeeld. Dus ik wil aan de LCS spelers vragen of het het geld waard is? Waarom is het wel / niet een leuke game? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Als je III leuk vind/vond danzal je LCS zeker leuk vinden, het verhaal is leuk en het is een verbeterde versie van III . Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Als je III leuk vind/vond danzal je LCS zeker leuk vinden,het verhaal is leuk en het is een verbeterde versie van III . Ik ben het met je eens, de stories zijn erg leuk. LCS is ook zeker de moeite waard. Je moet het niet doen voor de graphics. want dat is niet subliem. Maar de sfeer is wel goed in het spel. Reageren
Zero-two Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Het is zeker de moeite waard om het spel te kopen. Qua graphics, missies enz. is het zeker het moeite waard. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Als je een leuke verhaallin met leuke missies wilt hebben koop hem! Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Het spel heeft een geweldige sfeer, een goede verhaallijn en het brengt natuurlijk de GTA III nostalgie terug Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Het is wel net zo grauw en donker als 3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Het is wel net zo grauw en donker als 3 Nee, iets minder grauw, as je echt fan bent doe je het want hij is wel goed hoor . Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 het is een leuk spel m,n vriend heeft hem als ik met hem playstation gaan gaan we meestal gta doen Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Het is wel net zo grauw en donker als 3 nee hoor, practige sfeer. Reageren
hypermagex Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 zie het maar als een verbeterde versie van gta 3 Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 natuurlijk is het waard het is GTA Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Nee maar ik bedoel dat je wel van dat aardig donkere stijltje moet houden Reageren
Cencicodis Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik vind persoonlijk LCS veel beter dan III en zelfs ook de beste GTA. Volgens mij heeft het de beste storyline en kan je zich er echt inleven. Echte aanrader!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.