Vercetti24 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Beste Forumleden, Ik wil graag een Grifball match organiseren, maar ik heb wel mensen nodig die het met me willen spelen. Het wordt natuurlijk een custom game, dus je krijgt geen EXP voor. Het gaat puur om plezier. Filmpje met de regels van Grifball: De oficiele Grifball site: www.grifball.com Als je wilt meedoen heb je dit nodig: 1. een Xbox 360 2. Xbox Live gold account 3. Halo 3 4. Heroic map pack (je kan de map pack GRATIS downloaden op de Marketplace) 5. Je moet kunnen omgaan met de Gravity Hammer en/of Energy Sword 6. Je moet de regels van Grifball volgen 7. Je moet bekent zijn met de gametype Assault Ik heb minstens 5 mensen nodig (7 zou beter zijn). Als je ook XBL vrienden hebt die ook mee willen doen zet hun gamertag dan ook bij. We spreken de datum af waneer er genoeg leden zijn. Kopieer en vul dit in als je wilt inschrijven: [b]Xbox Accountnaam:[/b] [b]Headset:[/b] Ja/Nee Leden: stefan321 Xbox Accountnaam:nlcaptainnl Headset:ja NickOwnage Xbox Accountnaam:NickOwnage Headset:ja Vercetti24 Xbox Accountnaam:Vercetti24 Headset: Ja jobator Xbox Accountnaam: shootedaway Headset: Ja Bewerkt: 18 september 2009 door Vercetti24 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Leuk, leuk, leuk. Maar ik kan niet meedoen. Want ik heb het spel niet. En ik heb geen Xbox(-Live). Bewerkt: 27 augustus 2009 door Ottoman 47 Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ja lijkt me wel cool ik doe mee voeg me anders toe op live ofzow Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik voeg je toe wanneer ik online ben , heb je mischien een XBL vriend die mee zou willen doen? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Zou ook wel willen als ik gold had misschien ff voor kijken Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Zou ook wel willen als ik gold had misschien ff voor kijken Jammer dat jij geen gold hebt. Als je het wel hebt, geef het door dan zet ik jou meteen bij. Bewerkt: 28 augustus 2009 door Vercetti24 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Hey, Zet mij er ook maar bij: Xbox Live Gold heb ik. Naam: NickOwnage. Assault is toch met dat Bommetje? Handiglijstje voor in de beginpost: [b]Xbox Accountnaam:[/b] [b]Headset:[/b] Ja/Nee Bewerkt: 29 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hey,Zet mij er ook maar bij: Xbox Live Gold heb ik. Naam: NickOwnage. Assault is toch met dat Bommetje? Handiglijstje voor in de beginpost: [b]Xbox Accountnaam:[/b] [b]Headset:[/b] Ja/Nee Ik zet jou meteen bij. Assault is met dat Bommentje. Ik was nog even vergeten om iets bij te zetten: Grif (degene met de bom) gaat altijd dood, ook als hij scoort (de bom ontploft meteen). PS: Bedankt voor het lijstje. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ok, en graag gedaan voor het lijstje. Reageren
stefan321 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ok ok wie doet er nu allemaal mee? btw accountnaam: nlcaptainnl headset ja Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ok ok wie doet er nu allemaal mee? btwaccountnaam: nlcaptainnl headset ja Tot nu toe alleen jij en NickOwnage. We hebben minstens 1 speler om te beginnen. Het is veel leuker als je grifball 4vs4 speelt (dan lijkt het soms op CoD 4 HQ op Shipment), maar we kunnen altijd eerst 2vs2 spelen, totdat er genoeg leden zijn. Reageren
stefan321 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 oke maar niet schrikken van mijn geweldige talent Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 oke maar niet schrikken van mijn geweldige talent Als je maar eerlijk speelt en Grif kan doodmeppen, dan ben je goed genoeg. We kunnen mischien morgen 2vs2 spelen, want mijn vriend van school komt morgen naar mij toe, alleen het is nog niet zeker of hij morgen kan komen. Als hij wel komt dan zend ik julie een PB'tje. We zouden dan tussen 14:00 en 17:30 kunnen spelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Sorry, dat gaat niet lukken. Want dan ben ik naar een concert. @ Hoofdpost: Headset is aanwezig bij mij. Bewerkt: 30 augustus 2009 door NickOwnage Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Sorry heb het spel niet. maar lijkt me leuk om een keer te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.