Vercetti24 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Sorry, dat gaat niet lukken. Want dan ben ik naar een concert.@ Hoofdpost: Headset is aanwezig bij mij. Da's jammer. Mischien volgende keer. Sorry, dat gaat niet lukken. Want dan ben ik naar een concert.@ Hoofdpost: Headset is aanwezig bij mij. Da's jammer. Mischien volgende keer. Ik ga mijn XBL vrienden vragen of iemand mee wilt doen, mischien lukt het. Als jullie ook XBL vrienden hebben die Halo 3 spelen, vraag ze of ze mee willen doen. Sorry voor de dubbelpost. Ik heb op Reply geklikt in plaats van edit. >>> Door Visser23: Dan kan je altijd op vorige klikken Maar goed, berichten samengevoegd.<<< Bewerkt: 30 augustus 2009 door Visser23 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Misschien dit weekend? Zondag tegen een uur of 7? Reageren
stefan321 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Misschien dit weekend? Zondag tegen een uur of 7? ik kan dan wel denk wel 7 uur s`avonds hea ik ga niet me wekker zetten voor een potje griff Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Misschien dit weekend? Zondag tegen een uur of 7? ik kan dan wel denk wel 7 uur s`avonds hea ik ga niet me wekker zetten voor een potje griff Ik kan dan ook. Kennen jullie echt niemand die mee zou willen doen? Ik kan mischien een van mijn vrienden overhalen om mee te doen (de andere heeft geen gold meer). Reageren
stefan321 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Misschien dit weekend? Zondag tegen een uur of 7? ik kan dan wel denk wel 7 uur s`avonds hea ik ga niet me wekker zetten voor een potje griff Ik kan dan ook. Kennen jullie echt niemand die mee zou willen doen? Ik kan mischien een van mijn vrienden overhalen om mee te doen (de andere heeft geen gold meer). neej helaas dus dan word het 2 vs 2? ofniet? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Misschien dit weekend? Zondag tegen een uur of 7? ik kan dan wel denk wel 7 uur s`avonds hea ik ga niet me wekker zetten voor een potje griff Ik kan dan ook. Kennen jullie echt niemand die mee zou willen doen? Ik kan mischien een van mijn vrienden overhalen om mee te doen (de andere heeft geen gold meer). neej helaas dus dan word het 2 vs 2? ofniet? Ik zie wel of het lukt, anders gaan we gewoon idereenvsGrif spelen. Reageren
jobator Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Xbox Accountnaam: shootedaway Headset: Ja/Nee Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Xbox Accountnaam: shootedawayHeadset: Ja/Nee Ik heb jou toegevoegd. Kan jij mischien op zondag om 19:00 spelen? Bewerkt: 19 september 2009 door Vercetti24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.