Jump to content

TBOGT & Episode's trailer


Little Jacob

Recommended Posts

Klik hier voor het nieuwsbericht

gta-eflc_debuttrailer.jpg

Yes, the trailer is coming. This Tuesday.

***

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, and will be available worldwide on October 29th.

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Yes, the trailer is coming. This Tuesday.

Toch één goed ding dat gebeurt op de 1e schooldag. :7

Haha, sucks man. Eerste schooldag. Ik heb nog iets meer dan een week vakantie ^_^

(je voelt je zeker wat beter nu ik dit gezegt heb, toch?)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik niet. Ik vond dat gedoe met de bikers echt vet weetje. Ik droomde over een GTA like that. Maarja, helaas (ofja, helaas?!) dat ik geen Xbox heb hiervoor. Niet dat ik eerder een Xbox zal kopen dan een ps3. Maar voor deze games misschien wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal benieuwd naar, bij ons (Death Incorporated Clan) komt het nieuws ook net binnen via de R* Twitter. Te gek! :dans: En hebben jullie die afbeeldingen erbij gezien? Ik kan niet wachten!

:dans: PARACHUTES!!!! :dans:

Toen ik die foto's zag dacht ik ook gelijk aan parachutes, maar ik zie geen parachute op de rug zitten :schater:

Suicide :7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal benieuwd naar, bij ons (Death Incorporated Clan) komt het nieuws ook net binnen via de R* Twitter. Te gek! :dans: En hebben jullie die afbeeldingen erbij gezien? Ik kan niet wachten!

:dans: PARACHUTES!!!! :dans:

Toen ik die foto's zag dacht ik ook gelijk aan parachutes, maar ik zie geen parachute op de rug zitten :schater:

Suicide :7 ?

Volgens mij heeft hij wel een parachute op z'n rug zitten hoor, alleen is die wat moeilijk te zien.

Ik hoop het in ieder geval wel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder de vergroting vond ik het beter zichtbaar. Dit dankzij twee screens in de afbeelding.

1) Linksboven: Je ziet duidelijk één of ander vreemd, geel ding op de rug van Luis.

2) Rechtsonder: Je ziet een parachute tas op zijn rug, inderdaad.

Kijk maar eens goed, forummers! :tu:

EDIT: Ik vraag me alleen heel erg af hoe de parachute wordt toegepast.. Zou het, net als in San Adreas, kunnen worden toegevoegd aan je inventory, of zou het een éénmalige optie zijn zoals we die al vaker in IV hebben gezien? (Denk aan blijven hangen aan een helicopter / vrachtwagen..)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, Cuban en Dvt. :Y

En ik vrees ook dat de parachute een éénmalig genot zal zijn.. Dus erg belangrijk om vooral vóór iedere missie te saven, als je dan de missie uiteindelijk tegenkomt, kan je daarna op een ander slot saven en later nog héél vaak overdoen! :tu:

Maar alsjeblieft, ik wil in Multiplayer met 16 man tegelijkertijd vanaf de Rotterdam Tower BASE-jumpen... :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...