C-M2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 eey mense.. kan iemand me vertelle wat ik moet kieze? mot k revenge doen of deal? Reageren
Wienish Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) eey mense.. kan iemand me vertelle wat ik moet kieze? mot k revenge doen of deal? Heyhey C-M2.. Allereerst natuurlijk welkom op het forum Ten tweede hoort dit eigenlijk thuis in het deel Missie Hulp, en ten derde zal ik toch maar ingaan op je vraag Als je Revenge kiest heb je wraak genomen op Jimmy en krijg je $250.000. Veel mensen pakken deze keuze omdat Jimmy Pegorino niet bepaald de meest aardige gast in Liberty City is.[/font] Als je Deal kiest krijg je de $250.000 iets eerder, maar dan gaat Roman op het einde dood en wilt iemand (Mallorie geloof ik.. Die gaat zeuren dat Roman zijn zoontje nooit meer zal zien) je nooit meer zien.[/font] Edit: Kwam op de naam Edit2: Sorry als 't niet helemaal klopt.. is voor mij ook al lang geleden. Bewerkt: 27 augustus 2009 door Wienish Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zelf weten! Bij deal krijg je extra veel geld! Let op: kies 1 soort reeksje van 3 missies. Bij beide reeksjes wordt er iemand vermoord! Bij deal: Roman Bellic (Neef) Bij revenge: Kate McReary (Vriendin van Roman) Reageren
Cash Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Dat ligt eraan wat je het meeste waard vind, geld of wraak. Ikzelf heb voor wraak gekozen, de hele gameplay jeukten m'n handen al om Dimitri te grazen te nemen. De gevolgen voor wie van je vrienden er daardoor sterft mag ik niet zeggen van Hanneswasco, geloof ik. Reageren
C-M2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 huh dus bij revenge krijg ik ook geld maar er gaat bij alle 2 iemand dood Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) huh dus bij revenge krijg ik ook geld maar er gaat bij alle 2 iemand dood Bij revenge krijg je inderdaad geld! Zelfs heel veel! Maar van die personen die worden vermoord dat klopt wel... Bij deal krijg je weer GEEN geld! Bewerkt: 27 augustus 2009 door GTA-TOM Reageren
Wienish Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) huh dus bij revenge krijg ik ook geld maar er gaat bij alle 2 iemand dood Bij revenge krijg je helaas geen geld! Maar van die personen die worden vermoord dat klopt wel... Bij Revenge krijg je ook 250.000 meen ik.. Is voor mij al lang geleden.. ;l[/font] @GTA-TOM hierboven: Erg leuk dat je gaat editten omdat je leest wat ik typ.. Bewerkt: 27 augustus 2009 door Wienish Reageren
C-M2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 OKmaar wat moet ik nukieze Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) huh dus bij revenge krijg ik ook geld maar er gaat bij alle 2 iemand dood Bij revenge krijg je helaas geen geld! Maar van die personen die worden vermoord dat klopt wel... Bij Revenge krijg je ook 250.000 meen ik.. Is voor mij al lang geleden.. ;l[/font] Ik had verkeerd getypt! Het is al veranderd. Maar C-M2: waar ga je voor? Veel geld, of iets anders? Leef je gewoon uit! Als je echt een tip zoekt: ik had deal, maar naar aanleiding van veel mensen die Jimmy Pegorino haten zou ik voor revenge kiezen, ook voor het geld! Bewerkt: 27 augustus 2009 door GTA-TOM Reageren
Wienish Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 OKmaar wat moet ik nukieze Ik heb gekozen voor Revenge[/font] Reageren
C-M2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 wat is het meeste geld Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Revenge! (250,000 dollar) Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 wrong, beiden even veel Reageren
Wienish Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Revenge! (250,000 dollar) Weer zit je fout vriend Bij allebei krijg je evenveel [/font] Edit: Spoiler... +28 sec later, demn Bewerkt: 27 augustus 2009 door Wienish Reageren
C-M2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ok dan doe ik revenge Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.