Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

halo wilt iemand voor mij ook een plaatje maken voor bij mijn berichte??

Type: plaatje onder mijn berichtte

Stijl: mooi

Grootte: heel groot maar neit zon dikke

Afbeelding: graag!

Tekst: c-m2

Rand: nej

Kleuren: zalmrose met wit en zwart

Render (optioneel): wat is dat

Extra (optioneel): maak een mooie

>>> Door Jay;: Verplaatst naar Graphics Aanvraag en tevens het bijbehorende lijstje in de hoofdpost gevoegd.<<<

Geplaatst:

Heyhey, alweer...

Gaat het in je vraag om een Avatar (links van je posts) of een Signature (onderaan je posts)?

In beide gevallen zou ik je willen vragen onderstaand lijstje over te nemen:

Lijstje om over te nemen:

[b]Type[/b]: 
[b]Stijl[/b]: 
[b]Grootte[/b]: 
[b]Afbeelding[/b]: 
[b]Tekst[/b]: 
[b]Rand[/b]: 
[b]Kleuren[/b]: 
[b]Render[/b] (optioneel): 
[b]Extra[/b] (optioneel):

Uitleg over het lijstje:

Type - Met type bedoel ik als voorbeeld een signature, avatar of allebei. Maar je hebt ook de keuze tussen een wallpaper, cutout, logo, banner, layout enzovoorts.

Stijl - Grunge, abstract, strak, oud enzovoortz. Er zijn zo ontzettend veel stijlen dat ik ze hier niet allemaal ga opnoemen. Ik noem alleen een aantal voorbeelden op.

Grootte - Lijkt me voor zichzelf spreken. De max. grootte van een signature (handtekening) is 500x150 en 100Kb. Voor een avatar is de max. grootte 64x64 en 15Kb. Dit geldt alleen als je het op GTAForum.nl gebruikt.

Afbeelding - Geef hier een plaatje/voorbeeld. Geen voorbeeld, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een directe link naar de afbeelding. Als je een plaatje op je computer hebt staan, kan je hem uploaden bij Imageshack.us.

Tekst - Geef hier aan wat voor soort tekst je in je design wilt. De grootte, welke soort (arial, verdana etc).

Rand - Wil je een rand om je design? Meld dan even welke dikte (1px, 2px) en welke kleur. Verder hoef je hier niks te vermelden.

Kleuren - Meestal spreekt het voor zich dat we de kleuren uit de afbeelding gebruiken, maar als jij een andere achtergrond kleur wilt moet je dat zeggen.

Render - Een afbeelding dat al uitgeknipt is om te bewerken. Geef een directe link naar de render.

Extra - Alles wat je er nog aan toe wilt voegen kun je hier neerzetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...