PizzaTonno Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Gaaf, ik vind het leuk dat er naast gta ook andere games gemod worden, ziet er liev uit, kutgw! \
game~skater Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ziet er zeker vet uit, die bordjes zijn geweldig! Maar waarom is die rechtse gast geen groen frietje? En voor welke game was dit ook alweer?
S-te-Fan Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Maar waarom is die rechtse gast geen groen frietje?En voor welke game was dit ook alweer? Is voor het spel Medieval II: Total War. En bij dit spel heeft elke unit een officier. Aangezien elke unit een officer moet hebben in dit spel en ik geen zin had om die kapitein in een gumby te veranderen (kost veel werk) heb ik dat niet gedaan.
Jorge_F Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Haha, fijne shine Stefan ! Vette engine btw van dat spel! Groene frietjes die lopen +1 Nice gemodeld +1 Geen teen -1 ------------------------------------- Totaal: +1
S-te-Fan Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Geen teen? Gumby had geen tenen .
Wazuup Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Haha, fijne shine Stefan !Vette engine btw van dat spel! Groene frietjes die lopen +1 Nice gemodeld +1 Geen teen -1 ------------------------------------- Totaal: +1 Minder op dumpert zitten Jorgio.
Jorge_F Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Geen teen? Gumby had geen tenen . Met teen bedoel ik kamelenteen, oftewel cameltow . Meer op dumpert zitten Stefaneke
Think Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Geen teen? Gumby had geen tenen . Met teen bedoel ik kamelenteen, oftewel cameltow . Meer op dumpert zitten Stefaneke cameltoe
Jorge_F Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Geen teen? Gumby had geen tenen . Met teen bedoel ik kamelenteen, oftewel cameltow . Meer op dumpert zitten Stefaneke cameltoe Pameltoe
S-te-Fan Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Geen teen? Gumby had geen tenen . Met teen bedoel ik kamelenteen, oftewel cameltow . Meer op dumpert zitten Stefaneke How wacht, TOW's op kamelen? DA'S nog eens een idee voor een mod .
Recommended Posts