Donald F. Duck Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Niet meer nodig, zie Update 2 onderaan. Ik heb een hele waslijst bestanden in XAMPP staan. Gisteren wou ik proberen om ASP werkend te krijgen, maar daar had ik iets van IIS nodig, dus dat heb ik gedownload. Er is een map aangemaakt in C:\, 'inetpub', en door deze map kan ik geen XAMPP meer draaien omdat IIS wordt gebruikt als webserver. Ik heb geprobeerd om die map inetpub te verwijderen, maar ik hou een bestand over (inetpub\temp\appPools\APC1E1A.tmp), die ik niet kan verwijderen omdat deze wordt gedraaid door svchost.exe. Ik heb gekeken in de lijst met actieve processen, maar ik heb een stuk of 10 svchost.exe's draaien, ik weet dus niet welke de boosdoener is. In het kort: Ik wou oefenen met ASP ISS geïnstalleerd ISS als standaard webserver Kan niet verwijderd worden door svchost.exe Weet iemand een oplossing voor IIS of moet ik het blijven doen met die IIS? Update 1 - 28-08-2009 14:54: de APC1E1A.tmp is verwijderd door Unlocker (post 2), nu nog IIS wegkrijgen. Map inetpub is weg, maar IIS werkt nog steeds. Update 2 - 28-08-2009 18:49: Het antwoord lag voor handen.. Ik heb IIS namelijk ingeschakeld via Programma's en onderdelen - Windows-onderdelen in- of uitschakelen en ik moest het natuurlijk zo ook weer uitschakelen... Bewerkt: 28 augustus 2009 door Donald F. Duck Reageren
marcootje Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ik weet geen oplossing, maar ik weet wel dat je met unlocker (http://ccollomb.free.fr/unlocker/) een bestand vrij kunt maken van een programma, dus dat je het kan verwijderen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik ben van het bestand af, nu alleen nog XAMPP weer werkend krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.