Coldlord Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dit is mijn tweede plaatje =) Graag jullie meningen wat ik er aan kan verbeteren. Reageren
7ulian Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik vind hem zelf niet zo goed en ik zal je vertellen waarom. 1 Ik heb Halo niet, maar ik ken het spel wel een beetje, en ik weet dat het een oorlogs spel is op een synthetische, halo-vormige wereld. Het spel heeft een futuristische, millitaire sfeer. Zowel van futurisme als millitairen is in je plaatje geen spoor te bekennen. ik zie alleen vrolijke grafische bladeren en een blije tekst. 2 Daarnaast heb je twee effecten gebruikt die heel raar overkomen. Ten eerste de blur / onscherpte bij de soldaat. Het ziet er opzich wel gaaf uit, maar het klopt niet. Als je kijkt naar foto's met onscherpte, dan zie dat een punt scherp is, en alles dat achter en voor dat voorwerp staat onscherp is (tenzij je een kleine lens gebruikt, maar nu wordt het verhaal heel technisch). De schouder staat voor het hoofd en kan in principe onscherp zijn, maar het been staat even ver weg en is ook onscherp. Daarnaast is het effect op de achtergrond raar. Ik dacht eerst dat het Arabische letters waren, later zag ik dat je dat filter had gebruikt waarbij hij "steentjes" maakt. Het ziet er gewoon vreemd uit. Wat vooral belangrijk is, is dat je een sfeer moet maken, en die consequent moet volgen. Maak het halofiguur in een futuristische wereld, of in een bos, maar in elk geval wel iets dat aansluit bij het Halo idee; guur, hard, gevaarlijk. Je kan er ook voor kiezen om het juist heel vrolijk te maken, maar maak het dan echt over de top, dat het duidelijk is dat het de bedoeling is dat de soldaat in een stripwereld rondbanjert met een bloem in zijn geweer. Veel succes met nieuwe plaatjes, en als je nog vragen hebt, stel ze dan Reageren
Coldlord Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ah oke =) Bedankt voor de tips =) Ik ga er meteen weer één maken en dan pas ik de graphics aan de hoofdrol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.