Dieko Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Zeg Dieko, aan de hand van die screens kan je ook een verhaal uit je duim zuigen, hè.. Die foto kàn gemanipuleerd zijn... Ook al lijkt het wel erg echt, geef ik toe. Het is wel een beetje gefotoshopt door Rockstar, maar het komt echt vanaf hun site Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 De standaard verkoopprijs in Nederland is inderdaad €60,-, maar internet zou internet niet zijn als het niet vanuit een ander land met een lagere adviesprijs te koop aangeboden zou worden. En nee, niet Mission Related alsjeblieft.. Ik wil met 16 man online BASE JUMPEN! @ Dieko: Die foto van de stand bedoelde ik, die komt niet van rockstargames.com. Reageren
Dieko Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 De standaard verkoopprijs in Nederland is inderdaad €60,-, maar internet zou internet niet zijn als het niet vanuit een ander land met een lagere adviesprijs te koop aangeboden zou worden. En nee, niet Mission Related alsjeblieft.. Ik wil met 16 man online BASE JUMPEN! @ Dieko: Die foto van de stand bedoelde ik, die komt niet van rockstargames.com. Oh, ik dacht de foto van Rockstar Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ziet er cool uit begin jaloers te worden op mensen met een xbox360 volgens mij zou gta the ballad of gay toni beter bij mij passen dan gta the lost and damned greetz Vice Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik hoop nu echt zo erg dat ze ook voor de PS3 komen. Begin echt jaloers te worden. Vertel mij wat! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dit spel word vet, klaar. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 de verhaallijn lijkt me niet zo gaaf maar de gameplay zelf wel Reageren
jobator Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 deze word zeker beter dan de lost and damned. Toen je bij de laatste missie bij de gevangenis aan kwam dacht ik,ok,billy vermoorden,en daarna krijg je mety andere shit te maken,maar toen kreeg ik de credits op het laats ik dacht,nu al.[/font]maar volgensmij krijgt deze een beter verhaal >>> Door Jacky-2007: Spoilers in spoilertags geplaatst. Denk hier voortaan zelf even aan! <<< Reageren
Bayside Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 deze word zeker beter dan de lost and damned. Toen je bij de laatste missie bij de gevangenis aan kwam dacht ik,ok,billy vermoorden,en daarna krijg je mety andere shit te maken,maar toen kreeg ik de credits op het laats ik dacht,nu al.maar volgensmij krijgt deze een beter verhaal [/font] Zet dat aub even in spoiler tags,. Het is dat iemand anders het me al onwillig had verteld, anders had jij het nu gedaan Reageren
-Stan- Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Een parachute zou idd wel erg vet zijn. Ik geloof niet dat het beeld gemanipuleerd is, Het is wel vet maar zo speciaal is een parachute toch ook weer niet. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik hoop nu echt zo erg dat ze ook voor de PS3 komen. Begin echt jaloers te worden. Same here, haha. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Base jumpen in Multyplayer word zeker wel gruwlijk als het niet mission related is ,En die Littlebird is ook wel cool. Reageren
jobator Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Base jumpen in Multyplayer word zeker wel gruwlijk als het niet mission related is ,En die Littlebird is ook wel cool. en eerst zeggen dat die little bird er niet in past :S Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Bekijk het van de zonnige kant, jullie kunnen tenminste gratis online. .. Ik ben anders maar wat blij dat ik ervoor mag betalen, hoor Anders was de kwaliteit ook niet zo hoog geweest op XBL. En die €37,- per jaar kan ik best missen.. Ik vond dat PSN prima werkt, ook al is die gratis, maar het kan wel zijn dat microsoft er wat extra werk insteekt om hun gamers blij te houden. Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Dit spel word vet, klaar. You're saying it pal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.