onbekendeIV Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) heey, ik heb de laatste tijd last van vocht onder mn tochscreen. heb verdampt pas na een dag of 3/4 in de zon. weet iemand een VEILIGE snellere manier omdit te doen mn telefoon is en p1i van sony MVG De ECHTE Onbekende Bewerkt: 28 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
DJRobin Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Er is geen veiligere snellere manier om vocht onder je touchscreen te verdampen. Hoe komt het vocht er eigenlijk onder zit je mobiel bij iets vochtigs ? Je hebt kans als er vaker vocht tussen komt dat het binnenwerk gaat roesten en de mobiel het op het laatst niet meer doet. Je kan de mobiel het best laten nakijken. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Telefoon openschroeven en boven de verwarming leggen? Ik heb zelf een lg vieuwty Waar nu troep onder me scherm zit waardoor het niet meer werkt Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik zou niet open schroeven een op de verwarming leggen of met een Fheun er bij langs. Reageren
Tomeken Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 er eens mee binnen gaan waar je hem gekocht hebt en vragen of je nog garantie hebt. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 er eens mee binnen gaan waar je hem gekocht hebt en vragen of je nog garantie hebt. de mobiel heb ik 2de hands gekregen van me vader en heeft jammergeen garantie meer! ondanks dat ie van feb. 2009 is! Reageren
Tomeken Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 er eens mee binnen gaan waar je hem gekocht hebt en vragen of je nog garantie hebt. de mobiel heb ik 2de hands gekregen van me vader en heeft jammergeen garantie meer! ondanks dat ie van feb. 2009 is! ahzo dan zou ik eens proberen om er met een haardroger in te blazen. je covertje van je gsm halen (als dit gaat teminste) en er zijdelings op blazen, mss dat het helpt Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 heey,ik heb de laatste tijd last van vocht onder mn tochscreen. heb verdampt pas na een dag of 3/4 in de zon. weet iemand een VEILIGE snellere manier omdit te doen mn telefoon is en p1i van sony MVG De ECHTE Onbekende Telefoon openschroeven en boven de verwarming leggen?Ik heb zelf een lg vieuwty Waar nu troep onder me scherm zit waardoor het niet meer werkt Beste OnbekendeIV en j0uk3, Ik heb even gegoogleld onder de trefwoorden ''vocht onder touchscreen'' en vond daar misschien iets nuttigs, wat jullie dus allebei zouden kunnen gebruiken. Link Mocht het niet zo zijn, dan hoor ik graag d.m.v. een pb. Cabby Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 heey,ik heb de laatste tijd last van vocht onder mn tochscreen. heb verdampt pas na een dag of 3/4 in de zon. weet iemand een VEILIGE snellere manier omdit te doen mn telefoon is en p1i van sony MVG De ECHTE Onbekende Telefoon openschroeven en boven de verwarming leggen?Ik heb zelf een lg vieuwty Waar nu troep onder me scherm zit waardoor het niet meer werkt Beste OnbekendeIV en j0uk3, Ik heb even gegoogleld onder de trefwoorden ''vocht onder touchscreen'' en vond daar misschien iets nuttigs, wat jullie dus allebei zouden kunnen gebruiken. Link Mocht het niet zo zijn, dan hoor ik graag d.m.v. een pb. Cabby dat is een super goede link! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 heey,ik heb de laatste tijd last van vocht onder mn tochscreen. heb verdampt pas na een dag of 3/4 in de zon. weet iemand een VEILIGE snellere manier omdit te doen mn telefoon is en p1i van sony MVG De ECHTE Onbekende Telefoon openschroeven en boven de verwarming leggen?Ik heb zelf een lg vieuwty Waar nu troep onder me scherm zit waardoor het niet meer werkt Beste OnbekendeIV en j0uk3, Ik heb even gegoogleld onder de trefwoorden ''vocht onder touchscreen'' en vond daar misschien iets nuttigs, wat jullie dus allebei zouden kunnen gebruiken. Link Mocht het niet zo zijn, dan hoor ik graag d.m.v. een pb. Cabby bedankt cabby alleen 1 ding.... ik heb nu een nieuwe telefoon: samsung pixon. 8.0MP camera toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.