jobator Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Wat denken jullie dat de beste zaken auto is van gta 4?i'd like to know greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 de beste zakenautos vindt ik de pmp 600 en de cognosgeti. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Wat denken jullie dat de beste zaken auto is van gta 4?i'd like to knowgreets Een Admiral misschien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 cognoscenti, geen discussie over mogelijk. De auto heeft stijl, ruimte en ziet er gewoon goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik zou ook voor de Cogcosnenti kiezen. Ziet er goed uit, redelijk snel en er is een cheat voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 cognosgeti. ik cheat hem altijd voor een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Cognoscenti(dat is duidelijk), de PMP-600, de Shafter en de Oracle, misschien ook de Lokus, maar die is wat minder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Dit is weer typisch zo'n onzin vraag, want over smaak valt niet te twisten. Er is namelijk geen Beste zakenauto o.i.d. Jat in GTA IV gewoon een auto die je mooi vind en laat het daarbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik vind een cognoscenti te veel slippen. Ik kies voor een washington . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Zoals vele al zeggen: de Cognoscenti! Ik vind hem er strak uit zien. Dit is gewoon een goede auto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik kies ook voor de Maybach Cognoscenti! Heerlijk grote, asociaal overdreven wagen! Ik vind de auto voor geen meter passen bij het character Niko Bellic trouwens, maar dat is een ander verhaal.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 de fib car (ben effe de naam kwijt) lekker kleurtje en goed als je iemand zoekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 de fib car (ben effe de naam kwijt) lekker kleurtje en goed als je iemand zoekt De Buffalo . Die is inderdaad ook wel fijn ja . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik heb hele andere keus doe mij maar huntly sport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 geef mij maar de washington en/of de oracle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.