Honkbal95 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Huntley sport is een lekkere Zaken/sport wagen cognescenti is te bekakt en veelste groot voor in liberty city. Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Huntley sport is een lekkere Zaken/sport wagen cognescenti is te bekakt en veelste groot voor in liberty city. huntley sport trapt idd lekker door jah Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Zonder twijfel de Presidente V10 Supercharged! Je krijgt er de indruk van alsof het de wagen is van een van de hogere klassen zakenman . Daarom heb ik hem zelf ook in mooi puur zwart! De Presidente vind ik een beetje gewoontjes. De PMP-600 Is zo'n lekkere grote bak waar je mee op Dates kan. Met je vrienden lekker stappen in een PMP-600. Dat doe ik altijd. Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Ah, Dat is de Patriot GT. Die neem ik ook altijd voor Offroad. En ik spuit hem over in Rood. Vind ik veel mooier Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Ah, Dat is de Patriot GT. Die neem ik ook altijd voor Offroad. En ik spuit hem over in Rood. Vind ik veel mooier ik vind hem zwart veel mooier Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Ah, Dat is de Patriot GT. Die neem ik ook altijd voor Offroad. En ik spuit hem over in Rood. Vind ik veel mooier ik vind hem zwart veel mooier Iedereen zo zijn smaak. Maar ik houd het bij de PMP-600. Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Ah, Dat is de Patriot GT. Die neem ik ook altijd voor Offroad. En ik spuit hem over in Rood. Vind ik veel mooier ik vind hem zwart veel mooier Iedereen zo zijn smaak. Maar ik houd het bij de PMP-600. ik houd het bij de cogno Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Ah, Dat is de Patriot GT. Die neem ik ook altijd voor Offroad. En ik spuit hem over in Rood. Vind ik veel mooier ik vind hem zwart veel mooier Iedereen zo zijn smaak. Maar ik houd het bij de PMP-600. ik houd het bij de cogno Gaan we discussie's voeren Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zelf neem ik meestal de patriot Wel een zwarte of Witte neem ik aan? Een Patriot gebruik ik liever voor Offroad. ik neem altijd die zwarte met die lichten op het dak,en die uitlaten aan bijde zijkanten die heeft een heel ander geluid,die brult wat meer met optrekken greets Ah, Dat is de Patriot GT. Die neem ik ook altijd voor Offroad. En ik spuit hem over in Rood. Vind ik veel mooier ik vind hem zwart veel mooier Iedereen zo zijn smaak. Maar ik houd het bij de PMP-600. ik houd het bij de cogno Gaan we discussie's voeren begint het op te lijken Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 . Piramide quotes zijn tegen de regels . Sorry voor het Mod gedrag, maar het leest verdomd irritant . De PMP-600, de Premier en de Presidente word vaak aangeraden . Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 . Piramide quotes zijn tegen de regels . Sorry voor het Mod gedrag, maar het leest verdomd irritant .De PMP-600, de Premier en de Presidente word vaak aangeraden . sorry voor die piramide quotes,zal niet meer gebeuren en waar is de cognos in dat rijtje dan ? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 . Piramide quotes zijn tegen de regels . Sorry voor het Mod gedrag, maar het leest verdomd irritant .De PMP-600, de Premier, de Cognoscenti en de Presidente worden vaak aangeraden . sorry voor die piramide quotes,zal niet meer gebeuren en waar is de cognos in dat rijtje dan ? Zo goed Jobator? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.