Jump to content

PS3 of Xbox controller op VC pc versie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Guys,

Ik speel al een tijd de vice city Back to the Future mod en ik vraag me af: Kan mijn Xbox of Ps3 controller ook op de pc? Ik weet dat dit Bij GTA 4 kan dus ik vraag me af of ik dat dus ook met Vice City Kan doen.

Hopelijk Weten jullie hoe en wat

See you in the future..

Or the past.

Geplaatst:
Hey Guys,

Ik speel al een tijd de vice city Back to the Future mod en ik vraag me af: Kan mijn Xbox of Ps3 controller ook op de pc? Ik weet dat dit Bij GTA 4 kan dus ik vraag me af of ik dat dus ook met Vice City Kan doen.

Hopelijk Weten jullie hoe en wat

See you in the future..

Or the past.

BTTF ownt! :D

En over je vraag, volgens mij zijn er een paar gozers die een stuurprogramma hebben gemaakt waardoor je je PS3 controller op je PC kan gebruiken. Ik heb dit voor je gegoogled, hopelijk heb je er wat aan.

Geplaatst:
Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik krijg die controller niet aan de praat...

Ik heb dit zelf ook al eens geprobeerd en het lukte me ook niet meteen. Je moet precies doen wat er in die uitleg staat, anders gaat het niet werken. Als je iets uit de uitleg niet snapt kan iemand het altijd even vertalen. :Y

Geplaatst:
Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik krijg die controller niet aan de praat...

Ik heb dit zelf ook al eens geprobeerd en het lukte me ook niet meteen. Je moet precies doen wat er in die uitleg staat, anders gaat het niet werken. Als je iets uit de uitleg niet snapt kan iemand het altijd even vertalen. :Y

Ach, laat maar... Kijk: op mijn laptop kan niet eens een goede game dus wat zou ik met een PS3 controller moeten? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...