Jump to content

Sportwagens in BoGT


Scarface92

Recommended Posts

Yo!

Wat zouden jullie vinden van nieuwe sportwagens in de nieuwe Episode: The Ballad of Gay Tony? Ik zou het echt gruwlijk vinden als de 'Cheetah' zou terugkeren. Andere nieuwe sportwagens zijn natuurlijk ook welkom.

bogt_wp23(1).jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • jobator

    10

  • Tommy-Vercetti

    5

  • Grove4L

    4

Het doet mij een biet! Ik kan het spel niet eens spelen, maar als dat wel kon dat zou zoals gewoonlijk een Lamborgini moeten komen en dan de modernste versie!

Die heb je al. De infernus is gebaseerd op een Lamborghini ^_^ . Het is wel vet dat die auto erin zit maar twee Lamborghini's hoeft van mij ook weer niet. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er mis met de Cheetah? Dat is mijn favoriete sportwagen!

De Cheetah en Bullet, ja dat zijn pas klassiekers voor GTA ^_^ .

Wie zegt dat als de Cheetah terugkeert, deze dan hetzelfde is als in San Andreas en/of Vice City? De Perennial is ook flink veranderd als je kijkt met San Andreas en IV.. De SuperGT is ook niet meer de SuperGT uit San Andreas.. Naja, de Cheetah van VC/SA was best vet idd, en het lijkt me ook wel sjiek als hij terugkeert. Of natuurlijk de SA Bullet (Ford GT), die inmiddels al veel gebruikt wordt door PC-spelers als mod..

Link to comment
Delen op andere websites

GrandTheftTwano bedoelt de Rhino. ;)
Ik denk dat hij het woord 'gruwelijk' in positieve zin gebruikt. :)

Anders post je ff iets nuttigs

OnTopic: De Cheetah is in mijn ogen DE sportwagen van GTA. Is al mijn favoriet sinds GTA III.

En natuurlijk mag de Bullet ook trug keren. Eigelijk wel veel meer, Euros, Phoenix en ga zo maar door

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...