Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Bugatti Veyron Mij lijkt de Veyron echt geen auto om in LC rond te rijden, de oude Ford Mustang Fastback zou wel mooi zijn net als de nieuwe, maar die rijdt niet echt fantastisch (Top Gear). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Nieuwe sportauto's die ik in de trailer heb gezien: Type: ? Bijzonderheden: Nitro Type: ? Bijzonderheden: Deze auto is mogelijk getuned. Type: Lijkt op een Super GT Bijzonderheden: Nitro Type: Lijkt op een Comet. Bijzonderheden: Is waarschijnlijk getuned zoals je kunt zien aan de spoiler en de grote uitlaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 De 1ste foto en de 3de zijn dezelfde auto , op eerste instantie leek het een Fisker Karma, maar dan wat uitgerokken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Nu ik die pics zie lijkt het hele "IK WIL TUNING" verhaal uit te komen. Het lijkt namelijk gewoon een getunede Super GT. Custom velgjes, grille en luchtinlaten. Overigens is dielaatste gewoon de standaard comet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Nu ik die pics zie lijkt het hele "IK WIL TUNING" verhaal uit te komen. Het lijkt namelijk gewoon een getunede Super GT. Custom velgjes, grille en luchtinlaten. Overigens is dielaatste gewoon de standaard comet hoor. Het is een andere auto: lichten, grille en de 2de is wat onduidelijk en te klein daarvoor om te beschrijven . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Die tweede is gewoon de standaard comet, echt. Die 'spoiler' is op elke comet te vinden, net als de uitlaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Die tweede is gewoon de standaard comet, echt. Die 'spoiler' is op elke comet te vinden, net als de uitlaat. Die tweede lijkt toch voor geen meter op een Comet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Die tweede is gewoon de standaard comet, echt. Die 'spoiler' is op elke comet te vinden, net als de uitlaat. Die tweede lijkt toch voor geen meter op een Comet Hij bedoelt de 4de in de rij, de 2de van de 2 Comets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 Die tweede is gewoon de standaard comet, echt. Die 'spoiler' is op elke comet te vinden, net als de uitlaat. Die tweede lijkt toch voor geen meter op een Comet Hij bedoelt de 4de in de rij, de 2de van de 2 Comets. Er is maar 1 Comet tussen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Fout gelezen, sorry voor het misverstand. Bewerkt: 1 september 2009 door Grove4L Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 van sportwagens lijkt me de farrari testarossa wel goed. maar van gewone autoos lijkt me http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=383 die oude golf gti wel leuk(wel met echte merk niet als ze hem een andere naam geven)maarja ze doen nooit de echte naam he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 van sportwagens lijkt me de farrari testarossa wel goed.maar van gewone autoos lijkt me http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=383 die oude golf gti wel leuk(wel met echte merk niet als ze hem een andere naam geven)maarja ze doen nooit de echte naam he Dus een Cheetah en een Club . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 die 2de auto screen,kijk goed,is een lambo,dat zie je aan de achterkant...maar,hijs wel getuned,of we hebben een hele nieuwe auto erbij,dat kan natuurlijk ook nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Die 2e is een Bullet. Nuff said. Weet honderd procent zeker dat in ieder geval de achterkant daarvan een Ford GT is! Let vooral op hoe de voorkant van het dak rond loopt, hoe schuin de zijramen staan, en op de naar binnen/naar het midden lopende achterkant van het dak met de platte achterkant Echt super vet, maar oh zo jammer dat ze waarschijnlijk niet naar de PC komen Bewerkt: 2 september 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Die 2e is een Bullet. Nuff said. Weet honderd procent zeker dat in ieder geval de achterkant daarvan een Ford GT is! Let vooral op hoe de voorkant van het dak rond loopt, hoe schuin de zijramen staan, en op de naar binnen/naar het midden lopende achterkant van het dak met de platte achterkant Echt super vet, maar oh zo jammer dat ze waarschijnlijk niet naar de PC komen het live acc heb je al,nu de xbox nog xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.