Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Die 2e is een Bullet. Nuff said. Weet honderd procent zeker dat in ieder geval de achterkant daarvan een Ford GT is! Let vooral op hoe de voorkant van het dak rond loopt, hoe schuin de zijramen staan, en op de naar binnen/naar het midden lopende achterkant van het dak met de platte achterkant Echt super vet, maar oh zo jammer dat ze waarschijnlijk niet naar de PC komen Ja, ik denk dat je gelijk hebt over de Ford GT, let ook op de luchtinlaten op de zijkant net achter de deuren, die zijn typisch voor een Ford GT en ik ben er niet zeker van maar specifieker een GT40 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 Laten we eens vergelijken : De screen: De Ford GT40: Ford GT: Ik vind het moeilijk te zeggen... greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) die 2e lijkt van de zijkant wel het model van GT te hebben. De 1e en 3e is gebaseerd op een Maserati Gran Turismo (van de voorkant tenminste, achterkant iets minder) Bewerkt: 2 september 2009 door Raalte86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 van sportwagens lijkt me de farrari testarossa wel goed.maar van gewone autoos lijkt me http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=383 die oude golf gti wel leuk(wel met echte merk niet als ze hem een andere naam geven)maarja ze doen nooit de echte naam he Dus een Cheetah en een Club . nee ik bedoel met echte merken en niet van die neppen want je kan me een mierenneuker vinden maar ik vind het toch echt veel leuker rijden als het echte namen heeft en logoos op de voorkant en achterkant staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) die 2e lijkt van de zijkant wel het model van GT te hebben.De 1e en 3e is gebaseerd op een Maserati Gran Turismo (van de voorkant tenminste, achterkant iets minder) Ik vind die 'Super GT-look a like' toch niet zo op een Maserati Gran Turismo (Coupé) lijken , maar dan is de vraag op wat wel dan eigenlijk? Bewerkt: 2 september 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 die 2e lijkt van de zijkant wel het model van GT te hebben.De 1e en 3e is gebaseerd op een Maserati Gran Turismo (van de voorkant tenminste, achterkant iets minder) Ik vind die 'Super GT-look a like' toch niet zo op een Maserati Gran Turismo (Coupé) lijken , maar dan is de vraag op wat wel dan eigenlijk? Kijk nog maar eens goed. Die grill is duidelijk een Maserati grill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 nee ik bedoel met echte merken en niet van die neppen want je kan me een mierenneuker vinden maar ik vind het toch echt veel leuker rijden als het echte namen heeft en logoos op de voorkant en achterkant staat Dat ben ik wel met je eens, maar om echte merken in GTA te krijgen kost klauwen vol geld. Om als gamedeveloper licenties te krijgen voor het gebruik van de "echte" modellen en namen, moet geld worden betaald. Daarnaast hoort in GTA alles wat wielen heeft compleet gesloopt te kunnen worden, van boven tot onder afgebroken. Geen enkele autofabrikant wil daarvoor zijn medewerking verlenen, aangezien het erg slechte reclame zou zijn voor hun productieauto's. Ik vind de Rockstar methode zo gek nog niet, ze hebben hele leuke en herkenbare parodieën rondrijden in hun games, waarvan je altijd toch wel goed kan herkennen van welk merk en type auto het model is afgeleidt. Zowel het model als de naam is vaak een parodie op het origineel, of een sneer met knipoog naar de originele versie in Real Life. Neem bijvoorbeeld de Chrysler 300c, waar Rockstar de PMP 600 van maakte.. De Chrysler zie je inderdaad altijd als een soort pimpstijl achtige belachelijk dikke bak in programma's voorbij komen, het is gelijk duidelijk waar Rockstar naar uithaalt. Neuh, ik vind dit wel leuk zo. Als ik moet kiezen tussen dit, of wél originele modellen en namen maar dan zonder de schade... Dan weet ik het wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 @Jacky: Ik vind de R*-methode leuker dan mocht er een echte auto inzitten, het is leuker om een variant van het echte te zien met de meest ongeloofelijke namen dan het echte voertuig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 ik vind het wel vet dat we de dodge charger uit 69 en 2008 hebben voor civilian vervoer zometeen greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Je plaatjes kloppen niet Jobator.. Jou tweede plaatje(volgens jou GT40) is ook een GT. Google afbeeldingen klopt voor geen meter wat dat betreft. De GT40 is de oude versie, de GT de nieuwe. Vergelijk: Ford GT40 Mk II Ford GT (Met op de achtergrond een Ford GT40) Heb express van allebei de Gulf paint gezocht, zodat je makkelijker verschillen ziet. Lijkt me dus dat die blauwe toch een Ford GT is, let vooral op hoe de achterwielen bij de ingame auto onder de spatborden uitkomen, bij de GT40 zitten ze verder naar binnen. Ook de luchtinlaten aan de zijkant zijn losse onderdelen bij de ingame auto, bij de GT zijn dat ook losse onderdelen, maar bij de GT40 zijn ze één met de carrosserie... Die nieuwe wagen die wat op die Super GT lijkt, lijkt mij inderdaad een Maserati Gran Turismo..... Bewerkt: 3 september 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 ag een foutje kan gebeuren xD Verder moet ik het spel hebben om te spelen,en ik wil vooral ook de volgende trailer zien xD greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.