Jump to content

MSN Kuren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb veel problemen met msn gehad maar dit slaat echt alles. Een half uur geleden waren er nog een stuk of 30 bij mij online. Binnen 20 min. is iedereen offline gegaan. Check hier een screenie:

mafmsn.gif

Heeft iemand dit al eens gehad? Of heeft iemand dit nu ook? En (voor mensen op het forum die ik ook op msn heb) zijn jullie wel echt offline of is het een msn fout?

Geplaatst:

ik heb ook wel even die momentjes dat opeens mensen massal offline gaan, weet niet waarom maar gebeurt bij mij altijd van Vrijdag op Zaterdag, misschien een storing ik weet het niet. maar bij mij is het ook wel ja, maar alleen op bepaalde dagen dat vind ik nou het gekste op alle dagen doet ie het maar van vrijdag op zaterdag is iedereen opeens offline terwijl als me msn lijst het weer doet ze zeggen dat ze wel online waren? :blink:

Geplaatst:

Ja laatste tijd gebeurt dit vaak bij mij.

Dan is ineens iedereen offline dat staat er teminste, een soort bug ofzo. Maar dan sluit ik heel MSN af en dan weer opnieuw aanmelden, dan doet ie het weer.

Best irritant.

Geplaatst:

Ik heb me opnieuw aangemeld, toen zei messenger dat er een nieuwe versie bescikbaar was, ik download en installeer die dus.

Maar daarna kan ik met niet meer aanmelden omdat de service weer eens niet beschikbaar is. <_<

Naja, ik w8 wel...

iig bedankt voor jullie reacties

Geplaatst:

Het kan zijn dat bij veel mensen MSN down is, zoals bij mij nu.

Er staat dat de server vol is, dus zullen er wel veel mensen offline zijn.

Na een tijdje is iedereen er vast weer ;)

Geplaatst:

Internet loopt nu bij mij wat traagjes in combinatie met Msn, weet dat dit geen excuus mag zijn maar voolgens mij klopt het niet zo erg met dat msn, maar er is ook niet veel dat je er aan kan doen wereldwijd hebben meer dan 100 miljoen mensen msn moet je je voorstellen wat dat doet men pc als ze allemaal online zijn.

edit: Eclipse ik heb het gevoel dat je me had toegevoegd op msn, helaas is er wat mis met me adres boek zou je je Mail per Pb aan mij kunnen geven :)

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn msn is op dit moment ook down af en toe kom ik er weer op.

Het gtaforum is ook zo traag als een slak en alles doet raar.

Ik denk dat ik de pc even opnieuw ga opstarten dan doet alles meestal wel weer goed bij mij.

Bewerkt: door Levi_16
Geplaatst:

het ligt waarschijnlijk aan de nieuwere versie van msn want ik (msn 6.2) heb er nooit last van dus het kan aan je versie liggen

Geplaatst:

Bij mij is er niks aan de hand er zijn er gewoon 36 on line. Er zijn ook nog 6 mensen van dit forum on line. Het probleem zal wel weer opgelost zijn dan.

Geplaatst: (bewerkt)

De server is bezet bij mij, dus ik kom er niet op. Zometeen maar even op Trillian (een andere messenger, die ook MSN ondersteund) proberen

Edit: Met die andere messenger kom ik er wel op <_< Maffe zooi <_<

Bewerkt: door Blaatschaap
Geplaatst:

Ik zit de hele dag al op MSN.

En er zijn gewoon 16 mensen online nu.

Ik ben ook niet gekickt van MSN, want dat was iemand ook gebeurt vanmiddag.

Ik heb nergens problemen mee gehad. :blink:

Geplaatst:

Ik kan er ook niet op.

Een kwartier terug kon ik ff snel op msn en net zoals bij Eclipse was er niemand online! :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...