Trax Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Je stond net nog online bij mij :huh: Reageren
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Je stond net nog online bij mij :huh: Ik kan er weer op. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 10 min geleden kon ik er ook niet op. Nu weer wel dus bij mij is het opgelost! Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Bij mij zijn er ook geen problemen. Ik ben online op msn,niets aan de hand. Reageren
Synchro Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Mischien dat virus bij Nederland. Ik heb niets mis...Dragonmaster ook niet hij woont in belgie. Reageren
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik kan er wéér niet op. <_< Ik begin dit een beetje beu te worden.. Reageren
Vinewood Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 niks aan de hand bij mij ! altijd nog online.. maar voor hoelang Reageren
Timos Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik snap niet waar jullie het over hebben.. Ik kan er al de hele tijd op Tenminste.. Misschien was MSN down toen ik op bed lag te gamen :rolleyes: Dan heb ik geluk gehad.. Maar B2T Eclipse? Is het weer normaal? Reageren
T@rget Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Ik heb nu ik geen MTA 0.5 mee speel er geen last van (het kwam bij mij doordat me PC vaak crashte door dat kansloose programma w8 nu op Blue) maar ik heb wel bij het aanmelden soms dat er niemand online is en dan komen ze ineens allemaal online (heele beeld vol met online kom meldinkjes ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.