blokzeil1 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ik krijg iemand op msn die ik niet ken niet in mijn lijst heb staan wtf hij voegt vrienden in die ik ook nijet in mijn lijst heb Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dat heet een groepsgesprek. Dan kun je ook met mensen chatten die niet in jouw lijst staan. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dat heet een groepsgesprek. Dan kun je ook met mensen chatten die niet in jouw lijst staan. ja maar iedereen die in dat sprek zit ken ik niet en gaan al weer heel snel weg dus het is echt inkomende gesprek van vreemde gasten Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Dat heet een groepsgesprek. Dan kun je ook met mensen chatten die niet in jouw lijst staan. ja maar iedereen die in dat sprek zit ken ik niet en gaan al weer heel snel weg dus het is echt inkomende gesprek van vreemde gasten Dat zijn gewoon vrienden van mensen in dat gesprek , zo heb ik ooit met andere leden van het forum gepraat die ik ook niet kende . Het weggaan is gewoon eentje vertrekt dan volgen ze maar, groepsgesprek . Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 een ene kevin start een gesprek en ik heb hem niet in de lijst en hij voegt ook weer mensen toe die ik niet ken DUS hoe kan de ene kevin mij ff leuk een gesprek beginnen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Als jij hem ooit eens in je lijst hebt gehad en hem dan hebt gewist, kan het zijn dat hij jou nog in zijn lijst heeft, waardoor hij een gesprek met je kan starten. Reageren
haai Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Sowieso kan je eender wie toevoegen in een groepsgesprek, als je het e-mailadres hebt. Oplossing? Die kevin toevoegen en hem dan blokkeren. (ik ben niet 100% zeker dat dat werkt, maar kwaad kan het niet!) Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 heb nu geen last meer maarja ik ga de bovenstaande ding ff proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.