Jump to content

save data laadt niet


Gtadonni

Recommended Posts

Beide fouten komen voor? Zowel de 'Niet verzenden/Verzenden'-melding als het starten van een nieuw spel? Lijkt me sterk, aangezien je dan geen van beide versies moet hebben :puh:

Om te kijken welke versie je hebt, ga naar je GTA: San Andreas-map. Open in de volgende volgorde de mappen 'data' -> 'script' en kijk naar de grootte van het bestand 'script.img'. De grootte daarvan bepaalt je versie:

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

In de downloaddatabase kun je bij de savegames van GTA: San Andreas op de PC zien welke versie de savegame is. Download savegames van de versie die je hierboven gedetermineerd (bepaald) hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide fouten komen voor? Zowel de 'Niet verzenden/Verzenden'-melding als het starten van een nieuw spel? Lijkt me sterk, aangezien je dan geen van beide versies moet hebben :puh:

Om te kijken welke versie je hebt, ga naar je GTA: San Andreas-map. Open in de volgende volgorde de mappen 'data' -> 'script' en kijk naar de grootte van het bestand 'script.img'. De grootte daarvan bepaalt je versie:

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

In de downloaddatabase kun je bij de savegames van GTA: San Andreas op de PC zien welke versie de savegame is. Download savegames van de versie die je hierboven gedetermineerd (bepaald) hebt.

dankje hij werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Met wat heb je hem geinstalleerd ?

Tegen wie heb je het?

mijn volgende probleem is dat ik nergens mijn mods kan vinden zoals scooter auto's

Ga naar Hier of Hier of Hier of zoek zelf op google of Klik hier voor een uitleg ervan.

Hopelijk helpt dit je een beetje.

Groetjes Twist

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Mijne is 588 MB?
Dan heb je waarschijnlijk een modificatie geïnstalleerd. Dan heb je dus geen van beide versies en kun je dus ook geen van beide versies van savegames spelen. Wat je wel kan doen is een download zoeken van savegames die speciaal voor die missie-modificatie zijn gemaakt.
mijn volgende probleem is dat ik nergens mijn mods kan vinden zoals scooter auto's
Weet je zeker dat je de bijgevoegde ReadMe's heb gelezen en de modificaties in kwestie dus goed hebt geïnstalleerd? Weet je ook zeker dat je de goede auto zoekt, want als je de Rancher vervangt moet je ook naar de oorspronkelijke vind-/spawnplaats van die auto gaan.
Met wat heb je hem geïnstalleerd?
Tegen wie heb je het?
Tegen GTADonni, hoogstwaarschijnlijk.
mijn volgende probleem is dat ik nergens mijn mods kan vinden zoals scooter auto's
Ga naar Hier of Hier of Hier of zoek zelf op google of Klik hier voor een uitleg ervan.
Waar en hoe hij de modificaties download lijkt me niet echt het probleem, of hij de modificatie goed installeert en of hij de goede auto zoekt is mij de vraag.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...