Jump to content

online spelen


PeTrUcCi

Recommended Posts

Goeiendag even een vraagje van mij.Ik speel al een tijd gta 4 maar nog nooit online gespeeld.Heb nu sinds een week xbox live en online spelen is wel leuk maar wat ik vaak tref is dat er weinig spelers online zijn steeds.Als ik deathmatch of wat wil spelen kom ik steeds in games met maar 3 mensen of 4.Vind dit zelf maar saai.Moet ik instellingen of wat aanpassen????of iets downloaden???en vaak zie ik dat er niks is.Volgens mij word dit spel wereldwijd toch volop gespeeld.Games met zo weinig mensen is meer lopen en rijden dan schieten en actie.Stoor me daar soms heel erg aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey PeTrUcCi, jou kende ik nog niet! Welkom op GTAForum.nl! :dans:

Over NAT en wat het precies inhoudt valt een heleboel te lezen in deze tutorial *klik*. En mocht je nu zelf thuis ook nog toevallig NAT problemen hebben vanwege een Experiabox van KPN of HetNet, dan kan je de hele tutorial volgen als je op een console speelt.

Ik verplaats je topic zo even naar het IV: Technische problemen forum, daar past je vraag wat beter bij. :tu:

EDIT: Verplaatst. Ik zie net dat je met een 360 speelt, dan kan je in geval van een Experia box héél goed terecht in de tutorial die ik hierboven noemde. Vragen stellen daarover mag daar ook d.m.v. de knop "Plaats reactie" onderaan de pagina. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op je telefoon kiezen voor Custom Match. Aldaar kun je diverse filters toevoegen. Eén daarvan is het aantal personen wat in de match is. Stel daar het gewenste minimum getal in, laat IV zoeken en join dan een willekeurige server. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

He??? hoe dan als ik custom match aan klik kan ik zeg maar deathmatch en alles aan klikken maar kan zelf niet bepalen welke game ik in wil stappen,,ik word meteen in een game gedropt die ik zelf niet kan kiezen.

Dit zelfde heb ik met cod WaW ook.Op de pc kom je in een lobby en kan je games joinen die je zelf kiest en op de xbox kan ik dat niet.Ik kies dus om wat te spelen en word zo ergens maar ingedrukt,,,zelf kiezen kan ik niet.

Ik zou dus niet weten hoe ik zelf een willekeurige game kan opzoeken.Dat heb ik met alle games die ik op de xbox speel.

Ik kan wel zelf bepalen of ik deathmatch of team dreathmatch wil spelen maar klik ik 1 aan word ik dus zo ergens ingedrukt,,,hoe kan ik dan in een lobby komen waar allerlei games staan die je willekeurig kan joinen?

>>> Door Jacky-2007: Twee berichten van jezelf onder elkaar heet "dubbelposten" en mag niet op dit forum. Ik heb ze even samengevoegd voor je. ;) Als je eigen bericht het laatst geplaatste is, kan je met de knop "Bewerk" eventueel nog iets meer zeggen of vragen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat bedoel ik ook maar steeds word ik in games gedropt waar maar 2 spelers inzit ofzo en heb daar geen zin in,,meer lopen en rijden dan knallen enzo.Word ik zelf persoonlijk flauw van :Smaar als ik het goed begrijp kan ik het zo instellen dat bijvoorbeeld gta 4 mij alleen in games drukt met de aantal die ik invoer???dus als ik zeg dat ik niet in games gezet wil worden met minder dan 8 man dat dat dan dus niet gebeurd en altijd en games terecht kom met zobiezo 8 man dan???? of begreep ik sprunk nu verkeerd???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...