Pesimist Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 IK had crazy trainer +151 voor gta sa die het carspwanendie deed het perfect maar die had een trojan dus nu downloade ik een andere gta sa +113_trainerv4 waar mee ik ietse minder kan maar die doet het niet ??IK heb sa versie 1 had v2 Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Die trainer, die heeft absoluut geen Trojan. Sommige virusscanners denken enkel dat het een virus is, omdat het San Andreas moet kunnen beïnvloeden. Een stukje scriptwerk dus, dat lijkt op een trojan. Niks aan de hand. Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 100% want jij zij dat ie goed was Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 200% zeker weet ik dat het geen slechte invloed kan hebben. Enkel wat ik in mijn vorige bericht zei, niks aan het handje dus Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Toch is de 151 trainer een beetje raar. Als ik de 151 trainer download wordt mijn virus scanner gek (ik weet wel dat het geen trojan is maar het gebeurd wel) en crashed mijn hele PC zowat. Dan moet ik mijn PC opstarten in Veilige Modus en de 151 trainer .exe verwijderen, en dan pas doet mijn PC het weer normaal. Als ik die .exe niet verwijder in Veilige Modus, crasht mijn PC elke keer als ik de map binnen ga waar de .exe is. Virus scanners etc. afsluiten helpt ook geen bal, al geprobeerd. Met de 113 trainer echter, die van dezelfde maker is, heb ik dit probleem niet, en hij wordt ook niet opgepikt door mijn virusscanner. Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 JA maar die 113 lukt bij mij niet drm Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Nou ik denk toch echt dat die trojan iets met je pc doet?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.