Jump to content

ICT beheer


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Heey forummers! (dit topic hoort hier volgens mij nie...)

Ik vraag aan mensen die toevallig wat van ICT afweten: wat houdt ICT beheer nou precies in??? Ik hoor steeds van m'n ouders het alles kan zijn met computers... Kan iemand een lijstje doorgeven met dingen die ermee te maken hebben en waarmee veel geld te verdienen valt!

Dank u voor uw mederwerking

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan je wel helpen

laten we eerst beginnen met wat is ict eigenlijk ? :D

>>> Door Thundercover: Verwijderd. Letterlijk kopiëren van Wikipedia zonder bron is niet toegestaan.<<<

hoop dat ik het een beetje heb uitgelegd lol :schater::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Thundercover: had je niet beter direct de bron erbij gezet ipv verwijderd te hebben? Nu zijn we ook nog nergens, en staat die post er voor niks ^^

>>> Door Thundercover: Jouw post staat er nu ook voor niks, dit had beter via PB gekund. Ik heb de post enkel laten staan om de poster via PB te kunnen laten zien waar hij stond, aangezien hij net nieuw is hier.

Maar goed, de bron is http://nl.wikipedia.org/wiki/ICT%27er, heel moeilijk te vinden via Google.<<<

nog eens: @ thundercover: men post staat hier niet voor niks, omdat anders de TS nog weer had moeten wachten tot iemand het weer terug opnieuw wilde uitleggen ^^

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan je wel helpen

laten we eerst beginnen met wat is ict eigenlijk ? :D

>>> Door Thundercover: Verwijderd. Letterlijk kopiëren van Wikipedia zonder bron is niet toegestaan.<<<

hoop dat ik het een beetje heb uitgelegd lol :schater::cya:

Als eerste: welkom op het forum, al heb je al 15 berichten...

ICT betekent in ieder geval: Informatie Comunicatie en Technologie. Je werkt dan met computers, je kan van alles voor soort van ICT doen zoals bijv. grafisch ontwerpen, apparaten beheren, je bent dan een ICT beheerder. En zo zijn er nog zo'n 10 soorten van!

PS: maak je er trouwens een grapje van???

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...