Jump to content

hoe krijg je verbinding naar Xbox live


Randomcharacter

Recommended Posts

Wat dacht je van een Ethernet kabel? :7

Die sluit je aan op je 360, en het andere eind in de modem/router, 360 configureren ( vraag mij niet hoe, ik heb een PS3), en dan moet ie het normaal gesproken doen.

internetkabel?
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van een Ethernet kabel? :7

Die sluit je aan op je 360, en het andere eind in de modem/router, 360 configureren ( vraag mij niet hoe, ik heb een PS3), en dan moet ie het normaal gesproken doen.

Heb je voor een Xdoos een Ethernetkabel nodig??? :bonk: Ik kan bij mijn PS3 gewoon draadloos internetten en het kost me geen rooie cent!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van een Ethernet kabel? :7

Die sluit je aan op je 360, en het andere eind in de modem/router, 360 configureren ( vraag mij niet hoe, ik heb een PS3), en dan moet ie het normaal gesproken doen.

Heb je voor een Xdoos een Ethernetkabel nodig??? :bonk: Ik kan bij mijn PS3 gewoon draadloos internetten en het kost me geen rooie cent!

En wat voegt dit toe aan het topic? Dat jou ps3 het beste van het beste is? :duh:

Volgens mij heb je ook een antennetje voor de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Draadloze verbindingen zijn per definitie al van slechtere kwaliteit dan met draad.. Ik zou zeggen koop een Ethernetkabel. ^_^

Een xbox LIVE Gold abonnement van een jaar kost normaal gesproken wanneer je het in de winkel aanschaft in Nederland €60,-. Zoek je echter even goed op internet, dan kom je al gauw deze website tegen. Een volledig legale ondernemer die een jaar aanbiedt voor €36,99.

De eigenaar van de website is gewoon geregistreerde bij de KvK in Nederland, een volledig legale site dus. :Y Hij haalt de codes echter uit het buitenland, waar Microsoft een goedkopere adviesprijs heeft voor dit product. Ook kan je bij hem drie maanden xbox LIVE Gold abonnement kopen, en 2100 of 4200 MS Points die je kan gebruiken voor het aanschaffen van add-ons en Arcadegames via xbox LIVE Marketplace. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...