Froop Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik vraag me af hoe je die trainer erin kan zetten. Weten jullie hoe? Reageren
8-Ball Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik vraag me af hoe je die trainer erin kan zetten.Weten jullie hoe? De Ultimate Trainer moet gewoon in de GTAIII map. De map zit meestal gewoon in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII Reageren
Damos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 bij mij kan ik hem dan al gebruiken ik hoef hem niet in de map zetten heer raar Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 bij mij kan ik hem dan al gebruiken ik hoef hem niet in de map zetten heer raar Hmm.... raar, maja ik zou me er niet druk om maken als ik jou was Maareh bij die Trainer... de Health Code, en de Wapencode doen het niet Als ik er op druk, gebeurt er helemaal niks... Reageren
-Roy- Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 dat kan wel kloppen die trainer werkt niet helemaal goed, bij mij doet ook lang niet alles het! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.