Jump to content

Muis valt steeds weg


FireFighter

Recommended Posts

Beste Forumgebruikers,

Mijn laptop word erg heet, dus wilde ik kijken hoe heet mijn laptop werd. Nou deedt ik dit met een programma genaamd ''SpeedFan''.

Sinds de installatie van dat programmatje, werkt mijn muis niet goed meer. Hij valt om de minuut weg, dus kan ik hem niet gebruiken. Ik heb ''Speedfan'' al verwijderd, maar het probleem blijft zich voordoen. Weet iemand misschien hoe dit probleem op te lossen valt? Want het is, nogal begrijpelijk, heel irritant.

Ik heb inmiddels een andere muis, en hij doet het. Dus dit topic is niet langer nodig! :)

Toevoeging:

Iemand kwam met het idee om de muissoftware te deïnstalleren. Maar ik weet bij god niet hoe dat moet, en waar ik het kan downloaden. Misschien kan iemand mij helpen? :clown:

Alvast bedankt!

Mvg,

FireFighter

Ik heb inmiddels een andere muis, en hij doet het. Dus dit topic is niet langer nodig! :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Forumgebruikers,

Mijn laptop word erg heet, dus wilde ik kijken hoe heet mijn laptop werd. Nou deedt ik dit met een programma genaamd ''SpeedFan''.

Sinds de installatie van dat programmatje, werkt mijn muis niet goed meer. Hij valt om de minuut weg, dus kan ik hem niet gebruiken. Ik heb ''Speedfan'' al verwijderd, maar het probleem blijft zich voordoen. Weet iemand misschien hoe dit probleem op te lossen valt? Want het is, nogal begrijpelijk, heel irritant.

Toevoeging:

Iemand kwam met het idee om de muissoftware te deïnstalleren. Maar ik weet bij god niet hoe dat moet, en waar ik het kan downloaden. Misschien kan iemand mij helpen? :clown:

Alvast bedankt!

Mvg,

FireFighter

Hoi FireFighter! :)

Aangezien het probleem zich pas sinds de installatie van dat programma voordoet lijkt het me nuttig om eerst eens Systeemherstel te proberen. Als het dan nog niet gaat kan je het nog steeds ongedaan maken. Om bij Systeemherstel te komen druk je op het Start-menu en selecteer je Alle programma's, vervolgens kies je bureau-accessoires. Nu klik je op Systeemwerkset en selecteer je Systeemherstel. Daarna zet je een bolletje naast Een eerdere status van deze computer herstellen.

Kies het herstelpunt het dichtst voor de installatie van het programma. Als er alleen maar herstelpunten zijn die heel lang geleden zijn doe je dit beter niet, want dan verlies je misschien een hoop programma's. Dan probeer je beter eens de muis-software te deïnstalleren.

________________________________________________________________________________

De muis-software deïnstalleren doe je door naar Configuratiescherm te gaan en daar Systeemhardware te kiezen. Dan klik je op het tabblad Hardware en kies je Apparaatbeheer. Daarna zoek je in de lijst naar Muizen en andere aanwijsapparaten. Je klikt met je rechtermuisknop op de muis en kiest Installatie ongedaan maken.

Ik hoop dat jouw muis nu weer naar behoren werkt. Veel succes! :Y

Bewerkt: door Thundercover
De kleur #00ff00 even naar green veranderd, dat is wat leesbaarder. ;-) ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt geen van beide niet. Maar het rare is, ik heb dus een USB muis, het uiteinde van de USB-stekker sluit ik aan op één van de 3 USB aansuitingen. Ik sluit het altijd op dezelfde aansluiting aan. Daar werkte hij altijd, behalve toen ik dat programma ''Speedfan'' installeerde. Toen werkte die USB aansluiting niet meer. De muis werkt naar mijn weten wel op de andere twee USB aansluitingen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Is het mogelijk dat die USB aansluiting vuil is?

Ik zie nu dat het niet werkt & lukt. Maar hoe deïnstalleer ik de muissoftware, en belangrijker, hoe installeer ik het? :D

Dankjewel allemaal!

Met Vriendelijke Groeten,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nu dat het niet werkt & lukt. Maar hoe deïnstalleer ik de muissoftware, en belangrijker, hoe installeer ik het? :D

Dankjewel allemaal!

Met Vriendelijke Groeten,

FireFighter

Hoe je de muis-software deïnstalleert leg ik in het tweede deel van mijn vorige post uit. Installeren doe je door de meegeleverde software te installeren. Als je geen cd bij je muis hebt gekregen moet je naar de website van de fabrikant gaan en de juiste stuurprogramma's voor jouw muis downloaden en installeren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nu dat het niet werkt & lukt. Maar hoe deïnstalleer ik de muissoftware, en belangrijker, hoe installeer ik het? :D

Dankjewel allemaal!

Met Vriendelijke Groeten,

FireFighter

Hoe je de muis-software deïnstalleert leg ik in het tweede deel van mijn vorige post uit. Installeren doe je door de meegeleverde software te installeren. Als je geen cd bij je muis hebt gekregen moet je naar de website van de fabrikant gaan en de juiste stuurprogramma's voor jouw muis downloaden en installeren. :Y

Kan het ook niet gewoon zijn dat de muis van onder vies is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inmiddels een andere muis, en hij doet het. Dus dit topic is niet langer nodig! :)

Update je muisdrivers eens zou ik zeggen :tu:

Oké, ik heb het volgende gedaan:

1. Muis nagekeken op vuil. Dit deedt ik ook met de USB aansluitingen en voor de zekerheid, mocht er toch nog vuil in zitten, geblaasd.

2. Het hele internet afgesurfd, inclusief de site van de fabrikant, in dit geval www.logitech.com, naar muisdrivers. :7 Nergens te vinden.

Hoe update ik mijn muisdrivers dan? Want dat heb ik liever i.p.v muisdrivers verwijderen & opnieuw installeren.

Ik heb inmiddels een andere muis, en hij doet het. Dus dit topic is niet langer nodig! :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...