Jump to content

Quadcore super traag

Recommended Posts

Geplaatst:

eay lui,

ik heb laats een AMD 8) Phenom II x4 +940 black edition (4x3.0ghz)

gekocht, verder heb ik een Geforce 9500 GT 1gb,

en GTA IV gaat nog trager dan op me vorige processor

AMD athlon x64 +4400 (2x2,3ghz)

daar speelde ik zoal de games:

Crysis (max qualiteit) Call of duty 4(max qualiteit) Call of duty 5(medium qualiteit), GTA SA (max qualiteit), GTA IV(midium qualiteit), farcy2(full HD). op zonder enige lagg.

maar met mijn nieuwe phenom willen ze nog niet op het aller laagste en ik houw lagg,

ligt dat aan de processor is het gewoon een shit ding of wat?

owja ik run win7 build 7200.

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crusher!!

10

• Sprunk

5

• Limbolander

5

• TaartJJ~!

4

Geplaatst:

Hoe bedoel je het gaat nog trager dan het al was?

Ik kan het me voorstellen dat het even draag blijft aangezien de videokaart ook geen monster is.

Geplaatst: (bewerkt)

mijnn video kaat werkte heel goed met alles

alles zonder lagg @ dual

nu met quad alles ******* traag.

EDIT: tis een S-editie kaart 1200mhz...

Bewerkt: door Crusher!!
Geplaatst:

Schelden is niet nodig.

Voor de rest begin eens met uitleggen wat je allemaal al gedaan hebt? Heb je zelf de processor verwisseld en hoe? koelpasta gebruikt?

Je kunt verder een BIOS update overwegen en om te beginnen kan een herinstallatie van windows ook helpen.

Geplaatst:

volgens mij is het sowieso altijd handig om na een hardware upgrade windows opnieuw te installeren.

Verder is oververhitting hier niet aan de orde omdat een AMD processor zich neit terug klokt maar uitschakelt bij oververhitting.

Geplaatst:

windows herinstaleerd.

nieuw moederbord bios versie 13 (moet voor phenom)

en er zit koelpasta op de koeler die er bij zit ;)

Geplaatst:

Ondersteund je moederbord eigenlijk wel een Phenom II? Heb je de goede BIOS.

En Crysis op max op een 9500GT. :7 In je dromen vriend.

Geplaatst:
Ondersteund je moederbord eigenlijk wel een Phenom II? Heb je de goede BIOS.

En Crysis op max op een 9500GT. :7 In je dromen vriend.

Ligt aan de resolutie, tevens snappen sommige mensen ook niet dat alles "high" dus ook de maximale AA en AF betekent.

Geplaatst:

ja duh, :puh: dat wist ik wel

hoogste resolitie kehb 22 inch scherm, maar laten we daar over ophouden dat is een apart geval :puh:

terug naar die phenom troep

Geplaatst:

Draait de Phenom wel op de juiste kloksnelheid?

Download CPU-z, zet een zwaar programmatje aan en kijk hoe hoog de kloksnelheid is.

Geplaatst:
Wedje leggen,

Jah, mijn moeder bordt ondersteund hem...

Ik wil graag een 'wedje leggen', aangezien ik met een krachtiger processor en een betere videokaart (8800GT) nog steeds problemen mee had. Vooral als je AA en AF aanzet begint het krap te worden met de gemiddelde videokaart. Een 9500GT is niks meer dan een rebranded 8600GT en is dus slechter dan mijn 8800GT. Dus dan vraag ik mij af hoe jij dan op een 22 inch op de hoogste resolutie Crysis beter kan draaien dan ik met een 17 inch op 1280x1024 met een betere videokaart en een betere processor...

Geplaatst:

Kwak sowieso eerst als je specs hier.

Welke geheugen, welke DDR, en snelheid.

Processor, en welke socket.

Moederbord, en de gegevens en naam ervan.

Videokaart weten we dan.

Meer gegevens, voor zelfde geld is je geheugen een bottleneck of iets in de geest en dan kunnen wij wel liggen gokken wat het is.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Wedje leggen,

Jah, mijn moeder bordt ondersteund hem...

Ik wil graag een 'wedje leggen', aangezien ik met een krachtiger processor en een betere videokaart (8800GT) nog steeds problemen mee had. Vooral als je AA en AF aanzet begint het krap te worden met de gemiddelde videokaart. Een 9500GT is niks meer dan een rebranded 8600GT en is dus slechter dan mijn 8800GT. Dus dan vraag ik mij af hoe jij dan op een 22 inch op de hoogste resolutie Crysis beter kan draaien dan ik met een 17 inch op 1280x1024 met een betere videokaart en een betere processor...

dat denk je:P

GEFORCE 9500 GT S-editie 1200mhz 2gb,

en nu jij met dat ouwe ding weer wedden dat ie geen 1200mhz haalt:P zonder overcloking en geen ddr3 heeft:P

@phenom:

alles loopt goed, geen gekke dingen alleen er staat AMD PROCESSOR UNKNOWN MODEL 3.0ghz

verder @ apparaatbeheer staat ie 4x. mijn moeder bordt ondersteund hem, bios v13 (nodig voor phenom)

2x2gb GeiL ddr2-1066 geheugen.

moetenm jullie nog meer weten?

edit: phenom II x4 +930 3.0ghz - AM3

Bewerkt: door Crusher!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...