Jump to content

Quadcore super traag


Crusher!!

Recommended Posts

dat denk je:P

GEFORCE 9500 GT S-editie 1200mhz 2gb,

en nu jij met dat ouwe ding weer wedden dat ie geen 1200mhz haalt:P zonder overcloking en geen ddr3 heeft:P

Een ouwe 8800GT pownd een 2GB editie van een 9500GT, Ik had mijn 9500GT 1GB vervangen voor een 9800GT (rebranded 8800GT) en het verschil is almachtig.

Overigens denk ik dat je moederbord/bios je processor niet goed pakt, misschien een nog nieuwere BIOS overheen stouwen?

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crusher!!

    10

  • Sprunk

    5

  • Limbolander

    5

  • TaartJJ~!

    4

dat denk je:P

GEFORCE 9500 GT S-editie 1200mhz 2gb,

en nu jij met dat ouwe ding weer wedden dat ie geen 1200mhz haalt:P zonder overcloking en geen ddr3 heeft:P

Gefeliciteerd, een 8800GT draait ook op 1200mhz shaderclock, uit de doos.

Owja, de core clock van een 8800GT ligt hoger, namelijk 600 a 650mhz, terwijl jouw 9500 op 550mhz blijft steken.

En hij heeft wel DDR3.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt eerst dat je op je 9500GTS 1GB VRAM hebt, daarna opeens 2.

GPU-z or b&

http://www.techpowerup.com/downloads/1379/mirrors.php

GPU-z. Kun je meteen bewijzen hoe je 2GB op een 9500GTS gepropt krijgt. Zelfs een GTX295 heeft maar 1792MB VRAM.

Ik kan ook zeggen dat ik een Volkswagen Polo heb met een 5 liter V12 motor met 1800PK. Maar ik kan het niet bewijzen.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

dat denk je:P

GEFORCE 9500 GT S-editie 1200mhz 2gb,

en nu jij met dat ouwe ding weer wedden dat ie geen 1200mhz haalt:P zonder overcloking en geen ddr3 heeft:P

Gefeliciteerd, een 8800GT draait ook op 1200mhz shaderclock, uit de doos.

Owja, de core clock van een 8800GT ligt hoger, namelijk 600 a 650mhz, terwijl jouw 9500 op 550mhz blijft steken.

En hij heeft wel DDR3.

8800GT draait zelfs op 1500MHz shader ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

genoeg liggen opscheppen, een 9500GT is een rebranded 8400GT ofzo, oftewel een simpel budget kaartje, 8800gt was highend dus nogal logisch dat de 8800GT wint, en ja dat is een feit. 9800GT is weer een rebranded 8800GT zoals taartje al zei en dus ietsje sneller geclockt maar niet veel meer als de "originele" 8800GT.

Link to comment
Delen op andere websites

Wedje leggen,

Jah, mijn moeder bordt ondersteund hem...

Ik wil graag een 'wedje leggen', aangezien ik met een krachtiger processor en een betere videokaart (8800GT) nog steeds problemen mee had. Vooral als je AA en AF aanzet begint het krap te worden met de gemiddelde videokaart. Een 9500GT is niks meer dan een rebranded 8600GT en is dus slechter dan mijn 8800GT. Dus dan vraag ik mij af hoe jij dan op een 22 inch op de hoogste resolutie Crysis beter kan draaien dan ik met een 17 inch op 1280x1024 met een betere videokaart en een betere processor...

dat denk je:P

GEFORCE 9500 GT S-editie 1200mhz 2gb,

en nu jij met dat ouwe ding weer wedden dat ie geen 1200mhz haalt:P zonder overcloking en geen ddr3 heeft:P

@phenom:

alles loopt goed, geen gekke dingen alleen er staat AMD PROCESSOR UNKNOWN MODEL 3.0ghz

verder @ apparaatbeheer staat ie 4x. mijn moeder bordt ondersteund hem, bios v13 (nodig voor phenom)

2x2gb GeiL ddr2-1066 geheugen.

moetenm jullie nog meer weten?

edit: phenom II x4 +930 3.0ghz - AM3

Die gast heeft humor, ik mag hem wel Gialorix :7. Je kan zo'n ding inderdaad flink opvoeren met wat verstand van opvoeren.

Bottleneck?

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

En je Quad Core traag? Heb je te veel koelpasta gebruikt? Hoe dunner het laagje hoe beter het gaat draaien.

Onzin. Teveel koelpasta zorgt ervoor dat je processor warmer wordt, maar niet dat hij minder goed gaat draaien of iets dergelijks. Hij wordt alleen warmer.

Link to comment
Delen op andere websites

En je Quad Core traag? Heb je te veel koelpasta gebruikt? Hoe dunner het laagje hoe beter het gaat draaien.

Onzin. Teveel koelpasta zorgt ervoor dat je processor warmer wordt, maar niet dat hij minder goed gaat draaien of iets dergelijks. Hij wordt alleen warmer.

En wanneer iets warm word? Wat krijg je dan.

Wanneer hij te warm word blijft hij echt niet soepel meer lopen. Als hij dat wel had gedaan, had iedereen geen koelpasta hoeven te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...