Jump to content

Quadcore super traag

Recommended Posts

Geplaatst:
die driver is al langer te downloaden hoor, of je moet het over een ander hebben.

het lijkt mij zelf erg onlogich dat ATI de PII released en er 4 maand later(volgens mij al wel later) pas drivers voor gereleased worden.

ATI's site werkte naar mijn weten niet voor een paar daagjes. ;) Ik kon er zelf ook niet op om de Radeon 9.9 drivers te downloaden.

Trouwens, is jouw moederbord niet van een Medion? Ik heb er ook een in bijna dezelfde serie.

Ik werk toevallig bij Medion en wij krijgen onze moederborden van MSI misschien dat je daar de gelijkenis in vindt. en ook verkopen wij geen AMD Phenom II cpu's in onze computers :puh:

Heb je toevallig een BIOS liggen voor de MD8848 die je wel kunt overclocken? ^_^

Helaas daar doen wij niet aan. Hoe spijtig ook dat mag zijn :puh:. anders had ik nog meer plezier in mijn werk en had ik 4GHz medion PCs naast me staan draaien xD

Heb je dan geen toegang tot de database met BIOS'es? :yeah:

Gebruikt de MD8848 trouwens hetzelfde moederbord als een MD8838? :yeah:

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crusher!!

10

• Sprunk

5

• Limbolander

5

• TaartJJ~!

4

Geplaatst:
die driver is al langer te downloaden hoor, of je moet het over een ander hebben.

het lijkt mij zelf erg onlogich dat ATI de PII released en er 4 maand later(volgens mij al wel later) pas drivers voor gereleased worden.

ATI's site werkte naar mijn weten niet voor een paar daagjes. ;) Ik kon er zelf ook niet op om de Radeon 9.9 drivers te downloaden.

Trouwens, is jouw moederbord niet van een Medion? Ik heb er ook een in bijna dezelfde serie.

Ik werk toevallig bij Medion en wij krijgen onze moederborden van MSI misschien dat je daar de gelijkenis in vindt. en ook verkopen wij geen AMD Phenom II cpu's in onze computers :puh:

Heb je toevallig een BIOS liggen voor de MD8848 die je wel kunt overclocken? ^_^

Helaas daar doen wij niet aan. Hoe spijtig ook dat mag zijn :puh:. anders had ik nog meer plezier in mijn werk en had ik 4GHz medion PCs naast me staan draaien xD

Heb je dan geen toegang tot de database met BIOS'es? :yeah:

Gebruikt de MD8848 trouwens hetzelfde moederbord als een MD8838? :yeah:

Sorry man, classified ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...