Jump to content

Probleempje met missies

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik weet niet zeker of dit thuishoort in Missie hulp of hier. Ik zet het dus maar hier.

Ik heb nu in San Fierro alle missies gedaan behalve Wang Cars. Bij de Driving School heb ik een cheat gebruikt met de GTA SA +151 crazy Trainer (Open all tasks in Driving School with 100%). Het enige probleem is dat het icoontje altijd op het kleine kaartje blijft staan, zelfs als ik ver weg ben. Ik kan ook geen Wang Cars missies doen, wat is daar het probleem van? Die verschijnt maar niet op de kaart...

Groet, Jochemd

EDIT: Ik heb de school nu af door de laatste missie, maar ik krijg geen telefoon over Wang Cars...

Bewerkt: door Jochemd
Geplaatst:

Dat komt omdat je die trainer gebruikt heb daarom heb je nu een glitch.

Sorry maar je zal opnieuw moeten beginnen

Heb je Yay-Ka-Boom-Boom gedaan?

Ik geloof dat je na die missie pas missies voor Wang Cars krijgt.

Nee, niet gedaan, maar daar heb ik ook geen melding van en e zijn geen open opdrachtgevers meer op de kaart..

Dat komt omdat je die trainer gebruikt heb daarom heb je nu een glitch.

Sorry maar je zal opnieuw moeten beginnen

Ik denk niet dat die trainer missies laat missen.

Geplaatst:

Euh , we helpen jou , en jij gaat het beter weten ? Waarom vraag je een antwoord als je ze toch fout rekent ? Met trainers kan je nooit weten . Dus , je zult inderdaad opnieuw moeten beginnen .

Euh , we helpen jou , en jij gaat het beter weten ? Waarom vraag je een antwoord als je ze toch fout rekent ? Met trainers kan je nooit weten . Dus , je zult inderdaad opnieuw moeten beginnen .

Ok, ok, ik deed een suggestie, maar ik probeer zeker niet te doen alsof ik het zeker weet.

Gelukkig weet ik nog een site waar je savegames kan downloaden van elke missie, dus ik download de missie waar ik was.

Dank iedereen.

EDIT: Dit is de site.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...