Jump to content

cheat jij ?

benhelsloot

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vroeg mij wel af hoeveel mensen cheaten en hoeveel mensen eerlijk spelen

ik zelf cheat niet, als ik een missie niet kan halen check ik effe op wikigta.nl :D

Geplaatst:

In verhaallijn nooit gecheat, maar na het uitspelen ging ik altijd experimenteren met Trainers en Mods. Onlangs er maar mee gestopt aangezien ik van elke server van GTA4 werd gekickt toen ik zelfs al maar binnenkwam :7 Momenteel speel ik GTA4 alleen nog maar op de PS3 en daar cheat ik niet.

Geplaatst:

Cheats, nee tuurlijk niet we spelen toch eerlijk (trainers is een heel ander verhaal, die gebruik ik wel :7 ) en ik heb veel mods :D

Geplaatst: (bewerkt)

gebruik alleen wapen code, polite code en auto's.

Ik heet politie en ben te lui om te rijden en wapens te kopen. Nu ik de verhaallijn uitgespeeld heb gebruik ik ook de levenscode.

Bewerkt: door weaponmr
Geplaatst:
Ik gebruik geen cheats binnen het verhaal, moet er beter geen Poll staan?

ooh sorry was ik vergeten zit met van alles bezig het is vanavond game avond voor mij en mijn vrienden :D

Geplaatst:

Cheats nee

dat heb ik niet nodig voor de 100%

het is al makkelijk genoeg he.

Geplaatst:

Nog nooit gecheat.

Alleen al heel veel trainers gebruikt. :7

Maar alleen de 1e keer de verhaal lijn heb ik zonder cheats/trainers gedaan.

Geplaatst:

Ik cheat heel veel!!! Vooral de health cheat, want ik wil niet te vaak doodgaan elke keer... 1000 dollar per keer ben je dan kwijt.

Geplaatst:

[ongeduldig] Ja, dat ben ik [/ongeduldig]

Dus, ja eigenlijk tijdens het spelen van GTA III en Vice City gebruikte ik meteen cheats om de storyline te halen en daarna, naar mate ik ouder werd, opnieuw halen zonder cheats. Bij de recente GTA's speel ik hem eerst uit zonder cheats maar bij elke GTA game gebruik ik weleens cheats. Ik bedoel, dat vind ik gewoon leuk haha.

Op MTA niet, daar ben ik een oprechte speler (haha)

Geplaatst:

Ik gebruik geen cheats bij GTA IV, althans niet tijdens de storyline. Nadat ik 100% heb gehaald cheat ik wel is voor de gein om even te kijken wat er allemaal te cheaten valt maar daarna sla ik nooit op.

Vroeger cheatte ik enorm veel. Vooral bij GTA SA... Sommige cheats vergeet ik gewoon nooit en NOOIT meer. Ze staan op m'n geheugen geschreven (of hoe dat gezegde ook gaat, haha). HESOYAM, HYDRAJET, TURNDOWNTHEHEAT zijn typische GTA SA cheats die ik nooit meer zal vergeten of bijvoorbeeld de wapencheats van GTA Vice City: THUGS TOOLS, NUTTER TOOLS, PROFESSIONAL TOOLS. De goede ouwe tijden. :sigaar:

Overigens heb ik zowel GTA SA als GTA VC ooit wel is uitgespeeld zonder cheats. :engel:

paul007

Geplaatst:
Nog nooit gecheat.

Alleen al heel veel trainers gebruikt. :7

Dan cheat je toch? Een trainer past cheats makkelijker toe..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...