Jump to content

cheat jij ?


benhelsloot

Recommended Posts

In verhaallijn nooit gecheat, maar na het uitspelen ging ik altijd experimenteren met Trainers en Mods. Onlangs er maar mee gestopt aangezien ik van elke server van GTA4 werd gekickt toen ik zelfs al maar binnenkwam :7 Momenteel speel ik GTA4 alleen nog maar op de PS3 en daar cheat ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

gebruik alleen wapen code, polite code en auto's.

Ik heet politie en ben te lui om te rijden en wapens te kopen. Nu ik de verhaallijn uitgespeeld heb gebruik ik ook de levenscode.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen cheats binnen het verhaal, moet er beter geen Poll staan?

ooh sorry was ik vergeten zit met van alles bezig het is vanavond game avond voor mij en mijn vrienden :D

Link to comment
Delen op andere websites

[ongeduldig] Ja, dat ben ik [/ongeduldig]

Dus, ja eigenlijk tijdens het spelen van GTA III en Vice City gebruikte ik meteen cheats om de storyline te halen en daarna, naar mate ik ouder werd, opnieuw halen zonder cheats. Bij de recente GTA's speel ik hem eerst uit zonder cheats maar bij elke GTA game gebruik ik weleens cheats. Ik bedoel, dat vind ik gewoon leuk haha.

Op MTA niet, daar ben ik een oprechte speler (haha)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen cheats bij GTA IV, althans niet tijdens de storyline. Nadat ik 100% heb gehaald cheat ik wel is voor de gein om even te kijken wat er allemaal te cheaten valt maar daarna sla ik nooit op.

Vroeger cheatte ik enorm veel. Vooral bij GTA SA... Sommige cheats vergeet ik gewoon nooit en NOOIT meer. Ze staan op m'n geheugen geschreven (of hoe dat gezegde ook gaat, haha). HESOYAM, HYDRAJET, TURNDOWNTHEHEAT zijn typische GTA SA cheats die ik nooit meer zal vergeten of bijvoorbeeld de wapencheats van GTA Vice City: THUGS TOOLS, NUTTER TOOLS, PROFESSIONAL TOOLS. De goede ouwe tijden. :sigaar:

Overigens heb ik zowel GTA SA als GTA VC ooit wel is uitgespeeld zonder cheats. :engel:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...