Jump to content

ps3 slim

robinho123

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb via internet een ps3 slim besteld :eten:

en ik vroeg me af welke video codecs het ondersteunt

en of jullie goede spellen kennen om te kopen.

ik heb al GTA IV in gedachten en midnight club LA maar ik wil nog een 3de spel en ik vroeg me af of jullie een spel kunnen aanraden. het liefst een spel waar je lang mee bezig bent

_O_

Geplaatst:
ik heb via internet een ps3 slim besteld :eten:

en ik vroeg me af welke video codecs het ondersteunt

en of jullie goede spellen kennen om te kopen.

ik heb al GTA IV in gedachten en midnight club LA maar ik wil nog een 3de spel en ik vroeg me af of jullie een spel kunnen aanraden. het liefst een spel waar je lang mee bezig bent

_O_

De PS3 ondersteunt alle regiocodes.

Je kan dus ook spellen uit de VS laten importeren. Je kan InFamous halen.

Daarmee ben je nog een tijd mee bezig

Geplaatst:
inFamous is een echte aanrader! _O_

en killzone 2 heeft iemand daar ervaring mee?

en hoe zit het met divx en xvid bestanden? dat wordt allemaal ondersteunt?

Geplaatst:
inFamous is een echte aanrader! _O_

en killzone 2 heeft iemand daar ervaring mee?

en hoe zit het met divx en xvid bestanden? dat wordt allemaal ondersteunt?

Ik heb Killzone 2 en dat is ook een aanrader. Online is ook heel leuk met Killzone 2.

Als je voor graphics kiest moet je Killzone 2 nemen en als je voor lange gameplezier kiest moet je InFamous kopen.

Dit ondersteunt de PS3.

* Memory Stick Video Format

* - MPEG-4 SP (AAC LC)

* - H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)

* - MPEG-2 TS(H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)

* MP4 file format

* - H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)

* MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)

* MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)

* MPEG-2 TS(MPEG2 Audio Layer 2, AC3(Dolby Digital), AAC LC)

* MPEG-2 TS(H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)

* AVI

* - Motion JPEG (Linear PCM)

* - Motion JPEG (μ-Law)

* AVCHD (.m2ts / .mts)

* DivX

* WMV

* - VC-1(WMA Standard V2)

Geplaatst:

oke mooi ik weet genoeg

ik heb net review van infamous gekeken op gamespot en ziet er inderdaad wel leuk uit

bedankt iedereen _O_

Geplaatst:
oke mooi ik weet genoeg

ik heb net review van infamous gekeken op gamespot en ziet er inderdaad wel leuk uit

bedankt iedereen _O_

Als je je PS3 hebt aangesloten op de internet kan je eerst de demo van InFamous downloaden.

Dan weet je hoe het spel eruit ziet en of het lekker speelt.

Geplaatst:
oke mooi ik weet genoeg

bedankt iedereen _O_

Als je je PS3 hebt aangesloten op de internet kan je eerst de demo van InFamous downloaden.

Dan weet je hoe het spel eruit ziet en of het lekker speelt.

Of natuurlijk de demo van Killzone 2 die ook erg vet is. :D

Geplaatst:

Nou, ik vond eerlijk gezegd de demo van KZ2 een beetje magertjes. Je ziet wel dat ie echt vet is, maar echt veel andere info krijg je niet zoals bij de demo van inFamous. Ik zie dat jij ook voor MC LA gaat, dus een racefan. Dan is DiRT 2 ook iets geweldigs. Komt op de 10e uit en ik vind 'm persoonlijk echt vet. De demo is wel lekker uitgebreid (nog niet niet zo erg als die van inFamous, maar wel goed genoeg).

Geplaatst:

oke dat is wel chill dat je eerst demos kan spelen.

zijn dat voor alle spellen of alleen voor de grote titels?

en hoe zit het met DBZ: burst limit?

Geplaatst:
oke dat is wel chill dat je eerst demos kan spelen.

zijn dat voor alle spellen of alleen voor de grote titels?

en hoe zit het met DBZ: burst limit?

Bijna alle spellen krijgen eerst een demo die je kan downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

MC LA vond ik zelf wel tegenvallen en ook Burnout Paradise. Vroeger vond ik race games geweldig, maar sinds een jaar of twee is me interesse enorm afgezakt. Kan aan mij liggen, maar ik vond Midnight Club LA lijk op Most Wanted.

Burnout verveelde mij snel omdat het merendeels hetzelfde was en de Multiplayer modus klopt volgens mij ook niet 100%. Had vaker problemen: plotseling crashen, soms geen punten krijgen bij Ranked race en vooral met het uitvoeren van Takedowns (bijna onmogelijk :7).

Killzone 2 is een aanrader :Y Resistance 2 is ook niet verkeerd :tu:

Bewerkt: door XTR17
Geplaatst:
MC LA vond ik zelf wel tegenvallen en ook Burnout Paradise. Vroeger vond ik race games geweldig, maar sinds een jaar of twee is me interesse enorm afgezakt. Kan aan mij liggen, maar ik vond Midnight Club LA lijk op Most Wanted.

Burnout verveelde mij snel omdat het merendeels hetzelfde was en de Multiplayer modus klopt volgens mij ook niet 100%. Had vaker problemen: plotseling crashen, soms geen punten krijgen bij Ranked race en vooral met het uitvoeren van Takedowns (bijna onmogelijk :7).

ja maar je moet tog een racespel hebben in je collectie:P en de need for speed series is niks meer nadat most wanted uitkwam.

Geplaatst:

ja maar je moet tog een racespel hebben in je collectie:P en de need for speed series is niks meer nadat most wanted uitkwam.

Ik heb nog Full Auto 2 Battlelines hier liggen, maar nog niet echt mee gespeelt. Maar mijn eerste indruk heb ik wel, hij is gaaf met al de wapens en omgeving dat je deels naar de klote kunt helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...