Jump to content

ps3 slim

robinho123

Recommended Posts

Geplaatst:
Saints Row 2, echt vet. Ook Fallout 3 is leuk, maar inFamous is vet.

wat is leuker saints row 2 of gta 4 en waarom? behalve de grafische kwaliteiten, maar het spel zelf zoals verhaallijn, mogelijkheden en stad enzo?

Geplaatst:
wat is leuker saints row 2 of gta 4 en waarom? behalve de grafische kwaliteiten, maar het spel zelf zoals verhaallijn, mogelijkheden en stad enzo?

Ik vind Saints Row 2 veel vetter. Grafisch wat minder, maar het fungehalte ligt wel minstens 100 keer zo hoog. 't Is allemaal een stuk minder serieus dan GTA IV, je kunt echt de gekste dingen, wat zorgt voor een hoop lol. :D Je kunt van die dingen als treinen compleet laten ontsporen, mensen vastpakken en van flatgebouwen afgooien, mensen gijzelen of als menselijk schild gebruiken, je personage compleet customizen, naakt over straat lopen (:7) en allemaal van dat soort dingen. Ik raad je zeker Saints Row 2 aan, maarja, dit is een forum vol met GTA-fanboys, dus je zult ongetwijfeld naar je hoofd geslingerd krijgen dat GTA IV absoluut veel beter is. :sigaar:

Geplaatst:

Ik vind Saints Row 2 veel vetter. Grafisch wat minder, maar het fungehalte ligt wel minstens 100 keer zo hoog. 't Is allemaal een stuk minder serieus dan GTA IV, je kunt echt de gekste dingen, wat zorgt voor een hoop lol. :D Je kunt van die dingen als treinen compleet laten ontsporen, mensen vastpakken en van flatgebouwen afgooien, mensen gijzelen of als menselijk schild gebruiken, je personage compleet customizen, naakt over straat lopen (:7) en allemaal van dat soort dingen. Ik raad je zeker Saints Row 2 aan, maarja, dit is een forum vol met GTA-fanboys, dus je zult ongetwijfeld naar je hoofd geslingerd krijgen dat GTA IV absoluut veel beter is. :sigaar:

nee ik ga ze zoizo beide hale maar als dat allemaal zo is dan haal ik eerst saints row

hoe je het beschrijft is t dus totale vrijheid:D

Geplaatst:

Ik ben het met BaasB eens. SR2 is gewoon echt zo veel meer fun. GTA heeft echt het verhaal, en de graphics om je vingers mee af te likken, maar SR2 kun je zoveel meer fun beleven. Echt niet normaal. Je kunt bijvoorbeeld gewoon elk wapen cheaten. Elk wapen! Ik ben blij dat ik ze allebei heb. Soms IV en dan soms SR2

Geplaatst:
PS3 slim is kleiner en sneller dan de Path, dus waarom zou je hem niet kopen he :)

ja hij start gewoon de eerst missie van cod 4 4 seconden sneller op,daarvoor ga ik echt mijn PS3 fat ruilen voor de slim.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is ook niks meer waard tegenover de allereerste release in 2007.

Toen had ik hem [b 600[/b] betaalt, heb toen nog extreem lang moeten sparen! :{

Nu nog maar 300 das niks tegenover die 600 in 2007.

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:
PS3 Slim is dom.. Sony is ook dom dat het niet in 2007 al kwam met zo'n geval.

Wat is daar dom aan, toen waren ze alleen nog bezig met ontwerpen en misschien was de techniek toen nog niet zo ver.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...