wittenburg Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ik weet niet of het al bekend is maar als je op het display kijkt (met een sniper kun je er op inzoomen) staat er: error, unleash ninja guru, lol. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Nog niet ondekt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ik weet niet of het al bekend is maar als je op het display kijkt (met een sniper kun je er op inzoomen) staat er: error, unleash ninja guru, lol. Uhu die was nog niet bekend. En waar staat de Kopieermachine? Reageren
Dastard Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Is al bekend sinds de release. Gebruik de zoekfunctie. Reageren
wittenburg Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ik weet niet of het al bekend is maar als je op het display kijkt (met een sniper kun je er op inzoomen) staat er: error, unleash ninja guru, lol. Uhu die was nog niet bekend. En waar staat de Kopieermachine? in het internetcafe tw@ Reageren
Gta Bram Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Is al bekend sinds de release.Gebruik de zoekfunctie. Sinds de release? Mag ik vragen wat je bron is, want zoals iedereen op dit forum weet, hou ik van Easter Eggs, maar ik ben hem nog nooit tegengekomen, zowel op internet, als in Gta IV. Reageren
Think Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wel al bekend, type maar eens in bij google. Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 En wat betekend dat 'unleash ninja guru' eigenlijk? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 En wat betekend dat 'unleash ninja guru' eigenlijk? Unleash = los laten Dus een soort van, Error. Laat de Ninja pr0 los! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 En wat betekend dat 'unleash ninja guru' eigenlijk? Unleash = los laten Dus een soort van, Error. Laat de Ninja pr0 los! Daar zie ik toch geen EE in hoor . Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Het is als grapje bedoeld. Als je normaal gesproken in Windows een error krijgt staat er niet dat er een ninja word losgelaten. Dit moet als grap opgevat worden in GTA IV Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Het is als grapje bedoeld.Als je normaal gesproken in Windows een error krijgt staat er niet dat er een ninja word losgelaten. Dit moet als grap opgevat worden in GTA IV nu snap ik het Bewerkt: 30 augustus 2009 door Randomcharacter Reageren
xKoetye Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 nice gevonden zelf had ik deze nog nooit gezien niet op internet en ook nie in gta Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 nice gevonden zelf had ik deze nog nooit gezien niet op internet en ook nie in gta Je bumpt nu een topic van bijna een jaar oud, Doe dit voortaan ff niet A.U.B. Dank U Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 nice gevonden zelf had ik deze nog nooit gezien niet op internet en ook nie in gta Je bumpt nu een topic van bijna een jaar oud, Doe dit voortaan ff niet A.U.B. Dank U Leuk, wist ik ook niet. En bij mijn weten is het niet verboden om te bumpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.