KJF Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik wil graag een nieuwe PC. Mijn PC ligt rond de 6-700 €. Het belangrijkste voor is voor mij dat er een ontvanger voor draadloos internet bij zit. Ik hoop dat iemand een zelfgemaakt lijstje kan samenstellen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Wil je hem zelf in elkaar zetten? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Houd je je kast, toetsenbord, muis, beeldscherm en speakers? Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 weet je wat, post hier wat je wil opnieuw, maar volgens het lijstje van taartjj, dan weten we tenminste waaraan we moeten beginnen. Reageren
KJF Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb het lijstje even ingevuld. Budget: 600 € (800€ voor met scherm erbij) Doel (waar voor nodig): Gemiddelde games goed kunnen afspelen en programma's ( San Andreas, Photoshop, 3Ds etc.) Desktop of laptop: Desktop Benodigde randapperatuur: nee. Besturingsysteem: Xp of Vista liefst Xp Onderdelen die je nog wilt hergebruiken speakerset, muis, keyboard. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: Geen voorkeur Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf Extra koeling (voor overklokkken)?: Is optioneel, ligt aan prijs. Extra ik wil er graag een ontvanger voor draadloos internet bij Bewerkt: 30 augustus 2009 door KJF Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 btw: voor 100 heb je geen goed/groot scherm, 200 euro zou realistischer zijn. En randapparatuur is muis, toetsenbord, headset/boxen, in jou geval dus ook een scherm, ... Reageren
KJF Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik heb het lijstje even aangepast Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Deze PC is een goeie #Edit: Sorry, ik dacht dat je budget bij de 800 euro lag, maar dat is het dus niet. Nee de PC die ik bedoelde raad ik je dus af. Sorry, foutje Bewerkt: 30 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 (bewerkt) Deze PC is een goeie Zeker niet, een samenstellen is veeeeel goedkoper! Ik zal morgen wat voor je samenstellen KJF, alleen het is zo'n bummer dat Windows 7 nog niet te krijgen is. Bewerkt: 30 augustus 2009 door TaartJJ~! Reageren
KJF Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Deze PC is een goeie Zeker niet, een samenstellen is veeeeel goedkoper! Ik zal morgen wat voor je samenstellen KJF, alleen het is zo'n bummer dat Windows 7 nog niet te krijgen is. Alvast bedankt, goedkoper is ook een van de redenen waarom ik er een wil laten samenstellen, en windows 7 zegt me niks, weet een beetje van pc's af. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 :O Windows 7 is de opvolger van Vista die dit najaar uitkomt!! Daarom is het zo zonde om nog XP te kopen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Al neemt men nu gewoon de RC van Windows 7, dan kun je daarmee vooruit tot de echte Windows 7 op de markt komt. Nu XP of Vista aanschaffen is inderdaad niet slim. Maar je kreeg bij Vista toch en voucher voor 7? Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 dat was geloof ik alleen OEM ik weet niet of 7RC nog te downloaden is, dat was geloof ik tot 2 oktober, ik zou iig dat installeren ipv geld uitgeven aan een amper werkend besturingsysteem of een verouderd besturingssysteem. Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Windows 7 RC is zeker weten nog te downloaden. Maar of het ook via de site van Microsoft nog kan, dat weet ik niet. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Dit is n systeem met een 21'' Acer, GTX 275, Phenom II x4, 4GB RAM. Ik weet niet of de kast je bevalt en ik zou totaal niet weten of dit een goede draadloos internet ontvanger is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.