Jump to content

Nieuwe pc voor KJF


KJF

Recommended Posts

Neem je niet beter een HD4890 ipv een GTX275? Ze kosten evenveel maar ik dacht dat de 4890 beter was.

HD4890-RaceDriverGRID4-1280.png

4890 is in veel gevallen beter, maar niet met alles. Ik denk overigens dat het niet zoveel uit zal maken, het zijn allebei hele goede kaarten.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is n systeem met een 21'' Acer, GTX 275, Phenom II x4, 4GB RAM.

Ik weet niet of de kast je bevalt en ik zou totaal niet weten of dit een goede draadloos internet ontvanger is.

Draadloos internet en een gamepc zijn geen goede combinatie, kabel is zoveel beter in online gaming.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is n systeem met een 21'' Acer, GTX 275, Phenom II x4, 4GB RAM.

Ik weet niet of de kast je bevalt en ik zou totaal niet weten of dit een goede draadloos internet ontvanger is.

Draadloos internet en een gamepc zijn geen goede combinatie, kabel is zoveel beter in online gaming.

Wie zegt dat de topicstarter wil gaan gamen via internet?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik wel, maar wij hebben een draadloze modem en die staat beneden, en de pc moet boven gaan staan. En een kabel trekken zie ik niet staan.

Alvast bedankt voor de moeite djmaddox het ziet er prima uit, ik heb de pagina even opgeslagen.

Toch wil ik nog even wachten met wat andere voor mij in petto hebben, in ieder geval heeft taartje mij beloofd om wat samen te stellen.

Bewerkt: door KJF
Link to comment
Delen op andere websites

als je niet veel zin hebt om een kabeltje te trekken, moet je maar eens rondkijken voor een adaptersetje voor internet over elektriciteit. is even snel als gewoon met de kabel (soms zelfs sneller, maar daar merk je niks van doordat de kabel heb vertraagd). En BTW: die draadloze ontvanger die daar in het setje van djmaddox zit, is echt een waste of money! Beste wat je kan doen is eens kijken of er bij je merk van draadloze router of zij geen draadloze ontvangers verkopen, want dan ben je zeker dattie het signaal zal kunnen herkennen en decoderen (als je een beveiligde draadloze internetverbinding hebt) en vaak zijn die ook wel wat sneller dan dat ding dat djmaddox je gaf. Met zo'n snelheid, kan je egt niet vloeiend internetten -_-

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor net van mijn ouders dat ik toch geen nieuwe pc mag kopen, :duh:

Me vader zei wel dat ik mijn laptop voor de zijne mag ruilen, maar dat ding van hem is nog antieker dan die van mij.

Bedankt voor de moeite.

Slotje erop?

>>> Door Thundercover: Gewoon laten rusten en zo het topic langzaam laten zakken naar de kelder van dit forum is ook prima. ^_^<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is n systeem met een 21'' Acer, GTX 275, Phenom II x4, 4GB RAM.

Ik weet niet of de kast je bevalt en ik zou totaal niet weten of dit een goede draadloos internet ontvanger is.

typisch: je neemt weeral een voeding die veeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel watt geeft. denk eens aan de mensen die wel zelf hun elektriciteitsrekening moeten betalen! 550-600 watt is meer dan genoeg voor die opstelling, en je kan er nog een paar jaar me op high end games spelen, dus je moet niet zeggen dat die voeding voor het uitbreiden is, want tegen dat het uitbreiden nodig is, is die voeding ook aan vervanging toe.

Link to comment
Delen op andere websites

typisch: je neemt weeral een voeding die veeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel watt geeft. denk eens aan de mensen die wel zelf hun elektriciteitsrekening moeten betalen! 550-600 watt is meer dan genoeg voor die opstelling, en je kan er nog een paar jaar me op high end games spelen, dus je moet niet zeggen dat die voeding voor het uitbreiden is, want tegen dat het uitbreiden nodig is, is die voeding ook aan vervanging toe.

Ik dacht dat een computer alleen het benodigde aantal Watt van een voeding neemt en niet constant op het hoogste aantal liep, of zit ik nu fout?

Link to comment
Delen op andere websites

huh? dat is iets anders wat ik heb geleerd in toegepaste informatica, dattie wel de maximale watt opneemt, maar dattie dan alleen het benodigde watt doorzend, en de rest dan ook weer terug op het elektriciteitsnet brengt, waardoor die overbodige watt's wel wat verminderen, en de psu ook ervan afziet.

Link to comment
Delen op andere websites

huh? dat is iets anders wat ik heb geleerd in toegepaste informatica, dattie wel de maximale watt opneemt, maar dattie dan alleen het benodigde watt doorzend, en de rest dan ook weer terug op het elektriciteitsnet brengt, waardoor die overbodige watt's wel wat verminderen, en de psu ook ervan afziet.

Als dat zo zou zijn, zou je alsnog niet voor die extra Watt's betalen...

maar volgens mij gebruikt een PSU alleen datgene dat de computer gebruikt + wat extra (rendement is nooit 100%)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...